Мейірімге толы жүрек қозғалысы

Выпуск - №45(441)   :   14.11.2020
182

Президент Қасым-Жомарт Тоқаев 2020 жылды «Еріктілер жылы» деп жариялағны белгілі. Аталмыш игі шара С.Мәуленов атындағы гимназиясының оқушыларының арасында да жалғасын тапты.

Еліміздегі пандемия жағдайына байланысты бірінші тоқсанды қашықтан тәмәмдаған белсенді оқушылар игі іске өз еріктерімен ат салысты. Атына заты сай «Мейірімді жүрек» атты еріктілер тобымен бірге «Қазақстан балалары – күзгі интерактив» күзгі демалысы ұйымдастырылып, қайырымдылық шаралар жоспарланды. Мақсаты – қоғамдағы адами құндылықтарды дәріптей отырып, адамдарға жан жылуын сыйлау. «Жас келсе, іске» демекші, оқушылар жұдырықтай жұмылып, жеті қайырымдылық іс жасап, қысқа мерзім ішінде мұқтаж жандарға, табиғатқа мейірім шапағатын төкті.
Тарқатып айтсам, «Мейірімді жүрек» аясында құстарға арнап ұя жасаса, «Жақыныңа жанашыр бол» шеңберінде медициналық маска таратып, адамдардың денсаулығын сақтауға үлестерін қосты. Саламатты өмір салтын насихаттау аясында «Темекені таста» атты ұранмен кәмпит таратса, «Көмек қолын созыңыз» атты игі істе жақындарына жылулық сыйлады. Ал «Мейрімділік ағыны» шеңберінде «Қарттарым – қазынам» деген даналық сөзді тағы бір жаңғыртты. «Табиғатты аялайық» аясында қоқыс жинауға ат салысса, «Ағашты сақтаңыз» деген ұранды ұстанып, ағаштарға су құйды.
Халық арасында «Тәрбие – талбесіктен» деген сөз бекер айтылмаса керек-ті. Сол сияқты сөзден іске көшіп, қоғамдағы мәселені жүректерімен сезініп, балалардың табиғатқа жанашырлық жасағаны өте құптарлық іс. Олар бастаған ісін тоқтатқысы келмей, жалғастыра беруді ұйғарып, бойтұмардай ой түйгені сөзсіз. Осындай тәрбиелік мәні зор іске оқушыларды баули берейік.


Абылай АХМЕТЖАН,
С.Мәуленов атындағы
гимназияның аға тәлімгері,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.