Мектеп оқушылары Абай әлеміне бойлады

Выпуск - №10(658)   :   14.03.2025
392

1

Қазақтың бас ақыны Абай Құнанбайұлының 180 жылдық мерейтойына орай «Тоғыз айға – тоғыз іс-шара» жобасы қолға алынып, «Менің сүйікті кітабым – Абай шығармалары» атты республикалық челлендж ұйымдастырылды.

Іс-шара Қазақстан Республикасы Орталық Азия университетінің Республикалық ғылыми-педагогикалық кітапханасы тарапынан жүзеге асырылды. Оған еліміздің әр өңірінен білім алушылар қатысты. «Менің сүйікті кітабым – Абай шығармалары» республикалық челленджі ақынның шығармаларын насихаттауға, дәуірінде айтып кеткен аталы сөздерінің әлі күнге дейін өмірімізге қажеттілігін ұғындыруға, оның адамгершілікке баулыған, тәрбиеге негізделген шығармалары арқылы рухани азық, адамдық сипатта бой түзеуге және де білім алушылардың кітап оқуға қызығушылығын арттыруға бағытталған. Челлендж, сондай-ақ, оқу сауаттылығын арттырып, жастардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға да ықпал етеді.
Барлық білім беру ұйымдарында бір уақытта білім алушылар өздері таңдаған шығармадан үзінді оқып, басқа қатысушылармен ой бөлісті. «Менің сүйікті кітабым – Абай шығармалары» тақырыбына сай көрме ұйымдастырылды. Қостанай облысының атынан Арқалық қаласындағы Абай Құнанбайұлы атындағы мектеп-гимназияның 10 «Б» сынып оқушысы Нұрсая Нұржанова Абайдың «Масғұт» поэмасынан үзіндіні жоғары деңгейде оқыды. Нұрсая челленджді Қарағанды облысынан қабылдап алып, өз кезегінде оны әрі қарай Қызылорда облысына жолдады.
Осы челлендж аясында жастар Абай Құнанбайұлының шығармаларын сүйіп оқып, олардың терең мазмұны мен ұлттың рухани құндылықтарына қосқан үлесін түсінуге мүмкіндік алды. Сонымен қатар, әрбір қатысушы Абайдың өлеңдері мен қара сөздерін оқу арқылы ақынның философиялық, моральдық көзқарастарын өз бойына сіңіре отырып, әлеуметтік-мәдени қатынастардағы орны мен рөлін тереңірек сезіне білді. Жалпы, «Менің сүйікті кітабым – Абай шығармалары» республикалық челленджі қазақ әдебиеті мен мәдениетінің жаңғыруына, Абай мұрасын ұрпақтан ұрпаққа жалғастыруға зор үлес қосып отыр. Бұл жобаның жастарға берер тәрбиелік мәні айрықша, себебі ол өз мәдениетін, ұлтын, ақынның шығармаларын құрметтеуге, сонымен қатар еліміздің болашағына жол ашатын азаматтар тәрбиелеуге бағытталған.

Назерке ЗАБИХОЛЛА,
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі, жас маман,
Арқалық қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».