Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте

Выпуск - №31-32(579-580)   :   26.08.2023
437

Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасының «Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығының ұйымдастыруымен Достық үйінде мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту және оны дамыту мақсатында облыстық байқау өткізілді.

«Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте» тақырыбындағы байқауға мемлекеттік органдарда қызмет істейтін мамандар тартылып, жалпы саны 12 командадан 40 мемлекеттік қызметші қатысты. Қатысушылар төрт кезең бойынша сынға түсті.

Алғашқы «Тұсаукесер» кезеңінің талабы бойынша қатысушы командалар атауын, ұраны, байқауға қатысудағы мақсат-міндеттерін айтып өтті. «Жер-судың аты – тарихтың хаты» атты екінші кезең команда капитандарының сайысына негізделді. Жеңістен үміткерлер жердің атауын, еліміздің қай өңірінде орналасқанын айта келіп, қысқаша тарихи сипаттамасын беріп өтті. Үшінші топтық кезең «Конституцияны білесіз бе?» деп аталды. Яғни, сәйкесінше Ата Заңымызға қатысты сұрақтар қойылып, қатысушылар оған мүдірей жауап берулері керек болды.

Байқау қорытындысы бойынша Қамысты ауданының «Руханият» командасы «Заң білгірлері» номинациясымен, Амангелді ауданының «Алаш елі» командасы «Өлкетанушылар тобы» номинациясымен, Науырзым ауданының «Қасиетті мекен» командасы «Шығармашыл топ» номинациясымен марапатталды. Ал жүлделі І орынға Арқалық қаласынан келген «Аманат» командасы, ІІ орынға Ұзынкөл ауданының «Сұңқар» командасы ие болса, ІІІ орынды Сарыкөл ауданынан келген «Сұңқар-2» командасы қанжығасына байлады. Командалар дипломдар және Алғыс хаттармен, сыйлықтармен марапатталды.


Алтын
ТАШМАҒАНБЕТОВА,
«Тілдарын» облыстық
тілдерді оқыту
орталығының әдіскері,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».