Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасының «Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығының ұйымдастыруымен Достық үйінде мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту және оны дамыту мақсатында облыстық байқау өткізілді.
«Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте» тақырыбындағы байқауға мемлекеттік органдарда қызмет істейтін мамандар тартылып, жалпы саны 12 командадан 40 мемлекеттік қызметші қатысты. Қатысушылар төрт кезең бойынша сынға түсті.
Алғашқы «Тұсаукесер» кезеңінің талабы бойынша қатысушы командалар атауын, ұраны, байқауға қатысудағы мақсат-міндеттерін айтып өтті. «Жер-судың аты – тарихтың хаты» атты екінші кезең команда капитандарының сайысына негізделді. Жеңістен үміткерлер жердің атауын, еліміздің қай өңірінде орналасқанын айта келіп, қысқаша тарихи сипаттамасын беріп өтті. Үшінші топтық кезең «Конституцияны білесіз бе?» деп аталды. Яғни, сәйкесінше Ата Заңымызға қатысты сұрақтар қойылып, қатысушылар оған мүдірей жауап берулері керек болды.
Байқау қорытындысы бойынша Қамысты ауданының «Руханият» командасы «Заң білгірлері» номинациясымен, Амангелді ауданының «Алаш елі» командасы «Өлкетанушылар тобы» номинациясымен, Науырзым ауданының «Қасиетті мекен» командасы «Шығармашыл топ» номинациясымен марапатталды. Ал жүлделі І орынға Арқалық қаласынан келген «Аманат» командасы, ІІ орынға Ұзынкөл ауданының «Сұңқар» командасы ие болса, ІІІ орынды Сарыкөл ауданынан келген «Сұңқар-2» командасы қанжығасына байлады. Командалар дипломдар және Алғыс хаттармен, сыйлықтармен марапатталды.
Алтын
ТАШМАҒАНБЕТОВА,
«Тілдарын» облыстық
тілдерді оқыту
орталығының әдіскері,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.