Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте

Выпуск - №31-32(579-580)   :   26.08.2023
371

Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасының «Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығының ұйымдастыруымен Достық үйінде мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту және оны дамыту мақсатында облыстық байқау өткізілді.

«Мемлекеттік тіл – мемлекеттік қызметте» тақырыбындағы байқауға мемлекеттік органдарда қызмет істейтін мамандар тартылып, жалпы саны 12 командадан 40 мемлекеттік қызметші қатысты. Қатысушылар төрт кезең бойынша сынға түсті.

Алғашқы «Тұсаукесер» кезеңінің талабы бойынша қатысушы командалар атауын, ұраны, байқауға қатысудағы мақсат-міндеттерін айтып өтті. «Жер-судың аты – тарихтың хаты» атты екінші кезең команда капитандарының сайысына негізделді. Жеңістен үміткерлер жердің атауын, еліміздің қай өңірінде орналасқанын айта келіп, қысқаша тарихи сипаттамасын беріп өтті. Үшінші топтық кезең «Конституцияны білесіз бе?» деп аталды. Яғни, сәйкесінше Ата Заңымызға қатысты сұрақтар қойылып, қатысушылар оған мүдірей жауап берулері керек болды.

Байқау қорытындысы бойынша Қамысты ауданының «Руханият» командасы «Заң білгірлері» номинациясымен, Амангелді ауданының «Алаш елі» командасы «Өлкетанушылар тобы» номинациясымен, Науырзым ауданының «Қасиетті мекен» командасы «Шығармашыл топ» номинациясымен марапатталды. Ал жүлделі І орынға Арқалық қаласынан келген «Аманат» командасы, ІІ орынға Ұзынкөл ауданының «Сұңқар» командасы ие болса, ІІІ орынды Сарыкөл ауданынан келген «Сұңқар-2» командасы қанжығасына байлады. Командалар дипломдар және Алғыс хаттармен, сыйлықтармен марапатталды.


Алтын
ТАШМАҒАНБЕТОВА,
«Тілдарын» облыстық
тілдерді оқыту
орталығының әдіскері,
Қостанай қаласы

Реклама

Литературе вообще нельзя научить, а в школе – особенно. Когда преподаёшь в школе, скажем, Толстого, главное, на мой взгляд, чтобы твой ученик не возненавидел великого классика и его героев, едва прикоснувшись к ним, не потерял их для себя на долгие годы. Для того чтобы действительно узнать Толстого, надо быть уже взрослым человеком. А пока надо постараться, чтобы от встречи с Толстым у молодого человека осталось по крайней мере радостное впечатление, ощущение чего-то светлого и во многом непонятного, к чему хотелось бы вновь и вновь возвращаться в дальнейшем… Самое страшное, что может сделать педагог – это заставлять из-под палки читать великого художника. Это профессиональное преступление.