Оқушылар өрт сөндірушілерде қонақта

Выпуск - №25-26(573-574)   :   07.08.2023
666

Қостанай қаласының №2 мектеп-лицейінің мектеп жанындағы лагерінің балалары үшін №5 өрт сөндіру бөлімінің орналасқан жеріне қызықты экскурсия ұйымдастырылды. Экскурсия өрт сөндіру көліктері тұрған көлікжайға барудан басталды.

Тәжірибелі өрт сөндірушілер экскурсанттарға өрт сөндірушінің жауынгерлік костюмі неден тұратынын көрсетті. Бұл балалардың өрт сөндірушілерді жоғары температурадан қорғайтын жылу шағылыстыратын костюмін алғаш рет көруі. Оқушылар түтінді бөлмеде жұмыс істеу үшін өрт сөндірушілер тыныс алу аппараттарын қолданатынын білді. Артынша кішкентай қонақтар өрт сөндіру техникасын қарап, зерттеп, әрбір құралдың мақсаты туралы сұрап, білді. Кейін оларға өрт сөндіру көлігінің ішінде отырып, өзін қауіпке қарай асығып бара жатқан батырлар сияқты сезінуге рұқсат етілді.

Сонымен қатар экскурсия барысында балаларға өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтау бойынша танымдық сабақ өткізілді. Осылайша өрт сөндірушілердің жұмысымен танысу қызықты ғана емес, пайдалы да болды. Экскурсия қарауыл үй-жайларын, кезекші-диспетчерлік қызметті және демалуға арналған үй-жайларды көрсетумен аяқталды. Балалар, өз кезегінде, өрт сөндірушілерге қызықты экскурсия үшін алғыстарын айтып, бұл күні көргендерінің бәрінен жағымды әсер алғандарын жеткізді.


Қостанай облысының ТЖД
Қоғаммен байланыс тобы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».