Рудный қаласындағы №18 орта мектепте қыркүйектің 5-і күні атап өтілетін Қазақстан халқы тілдері күні мерекесіне орай 1-5 қыркүйек аралығында жоғарыдағыдай тақырыпта мектепішілік шығармалар байқауы ұйымдастырылды.
Тілдің көкжиегін кеңейтуге, тілді дәріптеуге арналған қашықтық форматта өткен тағылымы мол шараға орта буын сыныбының оқушылары қатысты. Шара тіл көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер, мақал-мәтелдер арқылы оқушы дүниетанымын, ой-өрісін дамытуды мақсат етті. Сондай-ақ тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы бойына сіңіре отырып, ана тіліне деген сүйіспеншілігін қалыптастыруды көздеді.
«Елу жылда ел жаңа» демекші, еліміз тәуелсіздікке қол жеткізгеннен бері мемлекеттік тіл мәртебесі жыл өткен сайын артып келеді. Мектебімізде қашықтан ұйымдастырылған шығарма сайысы да соның бір дәлелі іспеттес. Қуана атап өтетін жайт – байқауға орта буын оқушылары белсене ат салысып, тіл мәртебесі жайлы қалам тербеді. Шығарма жазу барысында тіл байлықтарын, сөздерді орнымен әрі мазмұнды түрде қолдана білу шеберліктерін көрсете білді.
«Жүйріктен жүйрік озар, жарысқанда» демекші, сайыс нәтижесінде 5-сынып оқушылары Жанет Ерполатаева бірінші орынды иеленсе, сол сияқты Алихан Райымбеков пен Альбина Бақтияр сынды оқушылар да жоғары деңгейден көріне білді. Иә, «Тіл – адам жанының тілмашы, тілі кем болса, адамның қор болғаны» демекші, тіл – тарих тереңіне бойлатып, өнер бұлағына сусындататын рухани әлеміміздің сарқылмас бұлағына айналса деймін.
Ермек САДВАКАСОВА,
№18 ОМ қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.