Рудный қалалық мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің ұйымдастыруымен Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай «Тәуелсіз елдің тіл шеберлері-2021» атты қалалық байқау өтті.

Байқауға қатысуға 6 үміткер ниет білдірді. Іс-шара үш тілді жетік меңгерген дарынды жастарды қолдап, қазақстандық патриотизмді нығайту, тіл мәдениетін тәрбиелеу, басқа халықтардың тілдері мен мәдениетіне деген құрметін қалыптастыру мақсатын көздеді. Қатысушылардың басым бөлігі жалпы білім беру мекемелерінің ұстаздары. Атап айтар болсақ, №1 жалпы білім беретін мектептің, №5 гимназияның, Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназияның, №9 бастауыш мектептің және Рудный құрылыс және көлік колледжінің, KADeducation білім беру орталығының мұғалімдері.
Сайыстың алғашқы кезеніңде қатысушылар қазақ тілін жетік меңгергенін көрсету үшін эссе жазды. Екінші «Ілеспе аударма» кезеңінде қатысушылар қазақ тілінде берілген мәтіндерді оқып, оларға орыс тілінде ілеспе аударма жасады. Ал келесі «Суретті сипаттау» кезеңінде олар экранда бейнеленген сурет тақырыбының мазмұнын ағылшын тілінде ашып берді.
Байқау қорытындысы бойынша Рудный құрылыс және көлік колледжінің ағылшын тілі мұғалімі Балжан Асановаға, Б.Майлин атындағы №7 мектеп-гимназияның ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Гузаль Бекмырзаеваға, №9 бастауыш мектептің бастауыш сынып мұғалімі Айнұр Мухамеджановаға Алғыс хаттар табысталды. Ал жоғарыда аталған кезеңдерден сүрінбей, әділ қазылардың көзіне түсіп, бәйгеде оза шауып, 1-орынға №1 жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Гүлдана Бухарбаева ие болды.
Екінші орынға №5 гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тұрар Қайырбек жайғасса, жүлделі 3-орынды KADeducation білім беру орталығының ағылшын және француз тілдерінің мұғалімі Малика Нурханова иеленді. Енді байқаудың жеңімпазы үстіміздегі жылдың қырқүйек айында болатын облыстық байқауда Рудный қаласының абыройын қорғамақ. Алдағы сайыста Гүлдана Жүсіпбекқызына сәттілік тілейміз.
Айнұр НУРГАЗИНА,
Рудный қалалық тілдерді оқыту
орталығының әдіскері
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».