Ұялы телефон сыйға тартты

Выпуск - №36(432)   :   11.09.2020
115

Қиын жағдайда қолұшын созу – қанымызда бар қасиет. Қазіргі жер жаһанды жайлаған індеттің салдарынан білім беру жүйесі қашықтан оқыту форматына көшкендіктен ақпараттық технологияларға деген тәуелділігіміз арта түсті.

Білім беру орындарында қашықтан оқытуға, оның ішінде білімді бағалаудың барлық түрлерін қашықтан жүргізуге ауыстыру – əлемді жайлап келе жатқан коронавирус індетінің таралуын тежеу үшін қабылданған нақты қадамдардың бірі екені мəлім. Осы ретте қашықтан оқытудың əдістері, мәселелері, нəтижелері мен болашағы туралы бағыт-бағдарлар білім саласындағы əрбір маманды бей-жай қалдыра алмайды. Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің оқу ісі меңгерушісі Гүлнар Қойшықызының ұйымдастыруымен бұл бағытта ұтқыр шаралар іске асырылуда.



Амангелді ауданының белсенді жастары, жас кәсіпкерлер Асқаров Ақансері Балғабекұлы мен Жусупов Наурызбай Елубайұлының демеушілігімен Ә.Боранбаев атындағы орта мектептің 7-сынып оқушылары Адай Ерболатұлы мен Аяжан Тілеуғазыға ұялы телефон алып берді. Демеуші жастарға оқушыларымыздың ата-аналары алғыстарын айтып, ризашылықтарын білдіріп жатты. «Жақсылық жасасаң, балаға жаса» деген сөз бар. Кішкентай бөлінген көңіл олардың санасында өмір бойы жақсы бір естелік болып қалары сөзсіз.

Торғын МАҒЗҰМОВА,
Ә.Боранбаев атындағы ЖББОМ
бастауыш сынып мұғалімі,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.