Мамыр мерекелері мен Жеңіс күні қарсаңында мамырдың 4-і күні сағат 11.00-де «Еркін ел ұрпағы» атты жалпыұлттық патриоттық диктант барлық қазақстандықтардың қатысуымен бір мезетте ұйымдастырылды.



Еліміздің егемендігін дәріптеу, ұлттық құндылықтар мен мұратты бойына сіңірген патриоттық рухтағы ұрпақ тәрбиелеу мақсатындағы диктантқа Қостанай облысының білім ордалары ғана емес, мәдени ошақтар мен денсаулық сақтау ұйымдары да атсалысты. Облыс орталығында диктантты ҚР Ұлттық ұлан 6697 әскери бөлімінің курсанттары, Ш.Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы, Полиция департаменті, Қостанай санитарлық-эпидемиологиялық және Статистика департаменті, Қаржы басқармасының қызметкерлері және қала тұрғындары жазды.
– Жалпыхалықтық диктант болғандықтан, өңірлердің бүкіл салаларды қамтылды. Мектеп оқушыларынан бастап, ересек тұлғалар да осы ауқымды іс-шараға қатысты. Жеке ұйымдар өз кабинеттерінде жазған болса, кейбір қала тұрғындарын жеке аудиторияларға жинап, қатыстырдық. Адам санында шектеу болмады, ниет білдіргендердің бәрі де атсалысты.

Қазақстандықтардың мемлекеттік тілді білу деңгейлерін анықтау да назар, мемлекеттік тілде сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, диктант мәтіні арқылы ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».