«Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» облыстық филиалының басшысы мен мамандары Қостанай қаласының бірнеше оқу орындары мен білім ордаларын аралап, мектеп оқушыларына жол саласына қатысты ақпарат берді. Бұл жұмыс алдағы уақытта да жалғасын таппақ.
Бұл күндері жол саласына құрылыс инженерлері, инженер-сметашы, зертханашылар, асфальт-бетон төсеушілер, білікті механизаторлар керек. Сонымен қатар, геодезия, картограф мамандар, метеорологтар, механиктер, жол шеберлері жетіспейді.
«Қазақстанда 7 мыңнан астам мектеп бар, әр мектептен 1-2 баладан үгіттеп, жолшы маманын дайындасақ, 10 жылда бұл саладағы маман тапшылығы мәселесі шешіледі», – дейді орталық мамандары. Айтуларынша, жол саласындағы мамандардың жалақысы жоғары әрі әрдайым сұранысқа ие. Өйткені, елімізде жыл сайын мыңдаған шақырым автомобиль жолдары салынады немесе жөнделеді. Бұл мамандыққа мемлекеттік тапсырыс көлемі де аз емес. Мәселен, былтыр құрылыс жұмыстары мамандығына – 2800, электр энергетикасы және автоматтандыруға – 2200, автокөлік құралдары мамандығына – 700, көлік қызметі – 600, материалтану және технологиялар мамандығына – 300, жалпы жол саласына қатысты мамандықтарға 9570 грант бөлінген.
«Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет. Бұл жай күнелту, тамақ асыраудың жолы ғана емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен, өзі қызықпайтын кәсіпті таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті келешекке жоспар құрғысы келмейді. Әрбір адам өзін-өзі дамыта алу үшін білім алып, сол біліміне сай мамандыққа машықтану керек», – деді «Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» облыстық филиалының басшысы А.Алшынбаев кездесулердің бірінде.
Еділхан ХАМЗИН,
№15 ЖББМ мұғалімі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.