Жол саласында маман тапшы

Выпуск - №40(537)   :   14.10.2022
533

«Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» облыстық филиалының басшысы мен мамандары Қостанай қаласының бірнеше оқу орындары мен білім ордаларын аралап, мектеп оқушыларына жол саласына қатысты ақпарат берді. Бұл жұмыс алдағы уақытта да жалғасын таппақ.

Бұл күндері жол саласына құрылыс инженерлері, инженер-сметашы, зертханашылар, асфальт-бетон төсеушілер, білікті механизаторлар керек. Сонымен қатар, геодезия, картограф мамандар, метеорологтар, механиктер, жол шеберлері жетіспейді.

«Қазақстанда 7 мыңнан астам мектеп бар, әр мектептен 1-2 баладан үгіттеп, жолшы маманын дайындасақ, 10 жылда бұл саладағы маман тапшылығы мәселесі шешіледі», – дейді орталық мамандары. Айтуларынша, жол саласындағы мамандардың жалақысы жоғары әрі әрдайым сұранысқа ие. Өйткені, елімізде жыл сайын мыңдаған шақырым автомобиль жолдары салынады немесе жөнделеді. Бұл мамандыққа мемлекеттік тапсырыс көлемі де аз емес. Мәселен, былтыр құрылыс жұмыстары мамандығына – 2800, электр энергетикасы және автоматтандыруға – 2200, автокөлік құралдары мамандығына – 700, көлік қызметі – 600, материалтану және технологиялар мамандығына – 300, жалпы жол саласына қатысты мамандықтарға 9570 грант бөлінген.

«Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет. Бұл жай күнелту, тамақ асыраудың жолы ғана емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен, өзі қызықпайтын кәсіпті таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті келешекке жоспар құрғысы келмейді. Әрбір адам өзін-өзі дамыта алу үшін білім алып, сол біліміне сай мамандыққа машықтану керек», – деді «Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» облыстық филиалының басшысы А.Алшынбаев кездесулердің бірінде.


Еділхан ХАМЗИН,
№15 ЖББМ мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».