Қостанай облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасы маусым айының 1-і мен 15-і күндері аралығында оқытушылар арасындағы Ахмет Байтұрсынұлы атындағы «Үздік оқытушы-2021» облыстық байқауын онлайн түрде өткізді.
Байқау 4 кезеңнен тұрды. Алғашқы «Жарнама» (PR) кезеңінде қатысушылар 15 минуттан аспайтын бейнесабақ үлгісін дайындап, онлайн дауыс жинаса, екінші кезеңнің талабы бойынша Ахмет Байтұрсынұлының өмір жолы, атқарған қызметі мен шығармашылығы қамтылған тест тапсырмаларын орындады. Үшінші кезеңде оқытушылар Ахмет Байтұрсынұлының шығармашылығы, әдістері мен әдістемелік мақалалары, сонымен қатар оқытудағы түрлі педагогикалық-психологиялық жағдаяттарға байланысты бейнесұрақтарға жауап берді. Ал төртінші кезеңде қатысушылар өздерінің соңғы жылы шыққан оқулық, оқу-әдістемелік құралдарын, ғылыми-әдістемелік мақалаларын, байқаудағы жүлделі жетістіктерін көрсетті.
Бәсірелі байқаудың нәтижесінде Федоров ауданы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Слан Абдуллина І орынға, Қарабалық ауданы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Әйгерім Әбілова ІІ орынға, ал Қостанай ауданы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Гүлсая Нұрмолдина ІІІ орынға ие болды. Жүлделі орындардың иегерлері дипломмен және «Sulpak» электрондық-техникалық дүкенінің сыйлық сертификатымен марапатталды.
Сондай-ақ «Шығармашыл педагог» номинациясы бойынша Ұзынкөл ауданы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Мәдина Мырзашева, «Креативті педагог» номинациясы бойынша Меңдіқара ауданы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Иса Мусинов, «Жаңашыл педагог» номинациясы бойынша Рудный қаласы тілдерді оқыту орталығының оқытушысы Айнұр Идрисова марапатталды. Номинация иегерлері де дипломға және «Sulpak» дүкенінің сыйлық сертификатына ие болды. Ал қалған қатысушыларға арнайы Алғыс хаттар табысталды.
Диана ҚАДЫРОВА,
Қостанай облысы әкімдігінің
тілдерді дамыту басқармасының
бас маманы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.