Абай мұрасы – мәңгілік

Выпуск - №34(631)   :   30.08.2024
449

3-2

10 тамыз – ақын, қазақ жазба әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер А.Құнанбайұлының туған күні. Сол себепті, елімізде дәл осы күн 2020 жылдан бері «Абай күні» болып бекітілген.
Биыл Абай Құнабайұлының туғанына 179 жыл толды. Осы уақытқа дейін Абай атамыздың бізге қалдырған бай мұрасы ұмытылған емес және ұмытылмайды да. Керісінше, шығармашылығы жаңа заманмен үндесіп, әр қазақ атамыздың шығармаларымен сусындауда десек, артық айтпаған болар едік. Ал, ұстаздардың, әсіресе қазақ әдебиеті пәні мұғалімдерінің бұл мерекеге деген көзқарасы, қызығушылығы өзгелерден ерек. Өйткені, білім алушыларды осындай ұлы адаммен таныстыру – біздің тікелей міндетіміз.

«Абай күнін» біз де атап өттік. Қарабалық ауданындағы М.Сералин атындағы ЖББ мектебінің ұжымы мен оқушылары бұл айтулы күнге бір кісідей атсалысты. Мектебімізде жоспарға сай іс-шаралар ұйымдастырылып, оқушылармен көптеген жұмыстар жүргізілді. Мектебіміздің Instagram парақшасында да оқырмандарды өткізілген жұмыстармен таныстырып отырдық.

Алда Абай Құнанбайұлының 180 жылдығы келе жатыр. Бұл мерейтойды тек еліміз ғана емес, жан-жақта тарыдай шашылған барлық қазақ тойлайды деген үміттемін. Халқының көкірегі ояу, көзі ашық болуына Абай атамыздың қосқан үлесі зор екенін ешкім жоққа шығармас. Ендігі кезекте, дана тұлғаларымыз жаққан шырақты сөндіріп алмай, шығармаларын ұрпақтан-ұрпаққа жалғап отыруымыз қажет.

Алмабике ЕСКЕНДИРОВА,
М.Сералин атындағы ЖББ мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Қарабалық ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.