Әлеуметтік қамқорлық – басым бағыт

Выпуск - №31-32(579-580)   :   25.08.2023
601

Жақында әдістемелік секциялардың жұмысы аясында Қостанай қаласының білім бөлімі әлеуметтік педагогтерге «Балаларға қолайлы жағдай жасау бойынша отбасын әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу» тақырыбында семинар өткізді.

Балалық шақ құқықтарын қорғау бөлімінің меңгерушісі А.Мұқанова семинарға қатысушыларға сектор қызметін талдауды ұсынды. Талдау қорытындысы бойынша әлеуметтік педагогтердің алдына бірқатар міндеттер қойылды. Атап өтер болсақ, олар: көмекке мұқтаж отбасыларды әлеуметтік жеңілдіктермен қамтамасыз ету; ата-ана міндеттерін тиісті деңгейде орындамайтын ата-аналармен профилактикалық жұмысты күшейту; өмірлік қиын жағдайға тап болған әрбір бала үшін қолайлы жағдай жасау.

Семинардың теориялық бөлімінде №8 ЖББ мектептің әлеуметтік педагогі З.Уразбаева отбасындағы қолайсыздықты анықтау және оны жою бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісті. Ал практикалық жағынан №10 ЖББ мектептің әлеуметтік педагогі Г.Исмаилова, №22 ЖББ мектептің әлеуметтік педагогі А.Молдағалиева №10 ЖББ мектептің психологы Н.Қайырғалиқызымен бірлесіп, қатысушыларымен отбасылардағы проблемалық жағдайлар бойынша екі тілде тренинг және коучинг өткізді.

Тағылымды семинардың нәтижесінде аталған мәселелерді шешу жолдары және мектеп әкімшілігінің мүдделі органдармен өзара іс-қимыл жөніндегі іс-қимыл алгоритмі анықталды. Сондай-ақ кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғауға қатысты барлық бағыттар бойынша ұсынымдар әзірленді.


Қостанай қаласының білім бөлімі

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.