Аналар мерекесінің құрметіне

Выпуск - №12(660)   :   28.03.2025
452

1

Әйел – ана, әйел – қоғам қайраткері, ұстаз, дәрігер. Бәрінен бұрын ол – сәбилердің жан шуағы, қамқоршысы, тәрбиешісі. Халықаралық әйелдер күнін Амангелді жалпы білім беретін мектебінің ұжымы зор ықыласпен, ұйымшылдықпен қарсы алды.

Бұл мерекенің тарихы 1857 жылғы 8 наурызда Нью-Йорк қаласында аяқ киім тігу фабрикасы жұмысшыларының көтерілісінен бастау алады. Бұл күндері ол әйел теңдігі мен бостандығының, еңбекті бағалаудың жарқын үлгісіне айналды. Халқымыз ерте заманның өзінде әйел-аналарды құрметтеп, қыз баланы болашақ ұрпақты ұлттық дәстүр мен рухани құндылықтарға тәрбиелеуші ретінде бағалаған.
Халықаралық әйелдер күніне орай мектебіміздің дене шынықтыру пәні мұғалімдері спорттық іс-шара ұйымдастырды. Мектептегі сахналық безендірулер мен дайындық барысындағы қарбалас ұжымның бұл мерекені асыға күткенін аңғартты. Спорттық шарада мектеп ұжымы үш командаға бөлініп, дартс, арқан тартыс, волейбол ойындары бойынша өзара сынға түсті. Жеңімпаз командаға арнайы сый-сияпаттар табысталып, үздік ойыншылар да марапатталды.
Артынша мерекелік жоспар аясында ұйымдастырылған концерттік бағдарлама көрермендерге ерекше қуаныш сыйлады. Мектеп директоры Н.Жақсылықовтың құттықтауынан кейін оқушылар ән шырқап, би бидеп, көпшіліктің ыстық ықыласына бөленді. Әсіресе, оқушылардың флешмобы мен «Құдаша» әніне қойған билері көрермендерге ерекше әсер қалдырды. Іс-шара соңында мектеп басшылығы мен аудандық білім бөлімі үздік қызметкерлерді марапаттап, оларға қажырлы еңбегі үшін алғыс білдірді.
Концерттік бағдарлама хордың орындауындағы «Ана» әнімен қорытындыланды. Осы айтулы мерекеде Амангелді жалпы білім беретін мектебінің ұжымы барша ұстаз-аналар мен қыздарды, қызметкер-аналарды құттықтай отырып, қызметтеріне табыс, отбасыларына баянды бақыт тіледі. Мерекелеріңіз тағы да құтты болсын!

Көркем ШАЯХМЕТОВА,
Амангелді жалпы білім
беретін мектебінің
кәсіподақ төрайымы,
педагог-модератор,
Жангелдин ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4