Бос уақыт – босқа кетпейді

Выпуск - №23(671)   :   20.06.2025
336

1


Балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын мазмұнды өткізуді көздеген аула клубтары нәтижелі жұмыс істеп келеді. Бүгінде облыс бойынша 108 мыңнан астам бала қосымша біліммен қамтылып, бұл көрсеткіш жалпы оқушы санының 95,5 пайызын құрап отыр.
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашып, жан-жақты бағытта дамуына мүмкіндік беретін 3700 үйірме мен секцияға 72 мыңнан астам бала қатысуда. Жалпы облыс аумағында қосымша білім беретін 49 мекеме жұмыс істейді, оның 46-сы – мемлекеттік, 3-еуі – жекеменшік орталықтар. Балалар мен жасөспірімдердің қызықты, қауіпсіз демалысын ұйымдастыруда аула клубтарының орны ерекше. Қостанай өңірінде бүгінде 37 аула клубы жұмыс істейді. Оның ішінде 16 клуб тұрғын үйлердің ауласында орналасса, 21 клуб мектеп базасында ашылған. Қазіргі таңда аталмыш клубтарға 8933 бала мен жасөспірім тұрақты түрде қатысып жүр.
– Аула клубтарында сабақтар қазақ және орыс тілдерінде өткізіледі. Оларға 6-дан 18 жасқа дейінгі балалар қатыса алады. Клубтар аптаның жұмыс күндері сағат 12:00-ден 20:00-ге дейін ашық болады. Демалыс күндері жабық болғанымен, жаз мезгілінде де өз жұмыстарын үзбей жалғастырады, – дейді Қостанай облысы білім басқармасы басшысының орынбасары Данагүл Сүйіндікова.
Аула клубтарының басты мақсаты – балалардың бойындағы шығармашылық әлеуетті ашумен қатар өнер мен білімге деген қызығушылығын арттыру, бос уақытын пайдалы өткізуге үйрету және түрлі құқықбұзушылықтардан қорғау. Өкінішке қарай, әзірге ауылдық жерлерде мұндай клубтар ашылмаған. Дегенмен алдағы уақытта ауыл балалары да бос уақытын мәнді өткізетін орталықтарға қол жеткізеді деген үміт бар.

Б.Мейрамұлы,
Қостанай қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».