Ең басты құндылығымыз

Выпуск - №50(547)   :   24.12.2022
385

Тәуелсіздік – ең алдымен қазақ халқының бостандыққа ұмтылған асқақ армандары мен қайсар рухының жемісі. Сондықтан да біз үшін тәуелсіздік күні – ең қастерлі күн. Бүгінгі барлық жетістіктерімізге осы тәуелсіздіктің арқасында қол жеткіздік.

Мұхамеджан Сералин атындағы жалпы білім беретін мектебінде тәуелсіздік күніне қарсы іс-шаралар жоспарланып, жүзеге асырылды. Мектебіміздің 4-сынып оқушылары тәуелсіздік күніне арналған өлеңдерін оқып, бұл күннің ел тарихындағы маңызына қатысты ой-пікірлерін ортаға салды. Қазақстан Республикасының әйгілі азаматтары туралы бейнежазбаны тамашалай отырып, топ ішінде өзінің білетіндерін талқылады. Сондай-ақ сурет салып, шағын көрме ұйымдастырды.

Біздің Қазақстан Республикасының тарихындағы барлық жетістіктері, жаңа заманда жаңаша ерекше өрлеуі, өркендеуі, рухани-экономикалық еркіндігіміз, әлемдік қоғамдастық пен дүние жүзінің дамыған озық мемлекеттерімен тереземіз тең, дәулетті елдермен бірдей қарым-қатынас жасау жетістіктеріміздің барлығының алтын бастауы – ел тәуелсіздігінің арқасы. Жас ұрпақ соны ұғынып, қастерлей білсе болғаны.


Гүлнара ШИШИМБАЕВА,
М.Сералин атындағы ЖББ
мектебінің бастауыш
сынып мұғалімі,
Қарабалық ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».