Кішкентай ханшайымдар сайысы

Выпуск - №12(660)   :   28.03.2025
315

1

А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның 1 «Г» сыныбында «Көктем аруы-2025» байқауы өтті. Мектеп оқушыларының шығармашылық қабілеттерін, өнерін және сахнада өзін-өзі сенімді көрсетуін мақсат еткен бұл байқау нағыз өнер мерекесіне айналды.

Оқушыларға өз өнерін көпшіліктің алдында көрсету және өздерінің даралығын таныту үшін тамаша мүмкіндік болды. Байқауға сыныптан бес қыз бала қатысып, төрт кезең бойынша сынға түсті. Алғашқы «Таныстыру» кезеңінде әрбір қатысушы қызығушылықтары мен болашақтағы арман-мақсаттарын айтып, көрермендерге өздері туралы ақпарат берді. Келесі «Өз өнерін көрсету» кезеңінде қатысушылар ән айтып, би билеп, өлең оқып, өнерін көрсетті. Бұл кезеңде олардың шығармашылық қабілеттері мен дайындықтары айқын көрінді.
«Шебердің қолы алтын» деген үшінші кезеңде қатысушылар өздерінің қолынан шыққан шығармашылық жұмыстарын көрсетті. Олар ұлттық тағамдарды дайындап, сурет салып, қолөнер бұйымдарын жасап, сәндік заттар көрсетіп, өздерінің шеберліктерін паш етті. Ал, «Сән үлгісі» атты соңғы кезеңде қатысушылар сәнді киімдер мен түрлі стильдегі образдарда сахнаға шығып, өздерінің талғамдарын көрсетіп, көрермендерді таңғалдырды. Осылайша, байқау қызықты әрі тартымды өтті.
Қазылар алқасы қатысушы қыздардың өнеріне әділ бағасын беріп, олардың шығармашылық қабілеттері мен жігерін жоғары бағалады. Нәтижесінде, «Көктем аруы-2025» атағына Ясмин Бауыржан ие болып, сыйлықтар мен Диплом табыс етілді. Басқа қатысушыларға номинациялар беріліп, олардың өнері де ерекше атап өтілді. Себебі, байқаудың басты мақсаты – жеңімпазды анықтау ғана емес, әр баланың шығармашылық қабіле-
тін ашып, өзін-өзі сенімді түрде көрсете білуге ынталандыру еді.
Өнер мен шығармашылықтың жоғары бағаланған алаң балалар арасындағы достық пен ынтымақтастықтың нығаюына үлкен әсер етті. Жеңімпаздар мен қатысушылар өздерін жаңа қырынан танытып, көрермендерге үлкен шабыт пен үміт сыйлады.

Гүлнұр ШАЙКАМАЛОВА,
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4