Тоғыз айға созылған оқу жылы аяқталысымен, барлық мектеп оқушылары асыға күткен жазғы демалыстарын қызықты әрі пайдалы өткізуге тырысады. Бірі ауылдағы ата-әжесіне қыдырып кетсе, енді бірі жазғы лагерь мен демалыс алаңдарына барады.
Міне, көзді ашып-жұмғанша жазғы демалыстың жартысынан астам уақыты өте шықты. Иә, бос уақытты ұйымдастырудың жолдары көп. Тек жан қалауыңа қарай таңдау жасауың қажет. Қалалар мен облыс орталығындағы балаларға бос уақытты тиімді өткізуге баратын үйірмелер мен ойын-сауық орындары жетерлік. Ал, ауыл балаларына ойын-сауық орталығына барып, уақыт өткізуге мүмкіндік бола бермейді. Соған орай, біздің барлық мектептерде мектеп жанындағы сауықтыру алаңында мұғалімдер жұмыс істеуде.
Мен Қостанай ауданындағы Абай негізгі орта мектебінің жанындағы «Шаңырақ» лагерінің «Айгөлек» тобында шілденің 1-інен бастап 12-сі аралығында лагерьде өз жұмысымды бастадым. Мектеп жанандағы алаң бір ауысымда 10.00-ден 13.00-ге дейін жұмыс істеді. Ең бастысы, мектеп жанындағы лагерьлерге барлық балалар қатыса алады. Ал, лагерьге келген балалардың уақытын өзім барынша тиімді өткізуге тырыстым. Таза ауада түрлі ойын ойнап, мектеп ішінде суреттер сайысына қатысты, қолөнер бұйымдарын жасап, термомозайка мен бисермен жұмыс істеді.
Бір байқағаным, мұғалім өз тарапынан балаларды қаншалықты қызықтыра алса, соғұрлым лагерь келушілерінің қатары да арта түспек. Бір айдан соң, жазғы демалыс мәресіне жетіп, білім ордалары балаларға есігін айқара ашады. Үш айды ұмытылмастай өткізген олардың білімнің биік белестерін бағындыруға деген талпыныстары да жоғары болары хақ.
Айгерим ТАЙКЕНОВА,
Абай негізгі орта
мектебінің бастауыш
сынып мұғалімі,
Қостанай ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.