Көшбасшы жастар – ел болашағы

Выпуск - №18(566)   :   16.05.2023
805

Білім алушылардың көшбасшылық қасиетін арттыра отырып, шығармашылыққа бейімдеу мен қоғамдық жұмысқа белсенді ат салысатын «Мектеп парламенті» ұйымдары әр білім мекемесінде өз жұмысын қарқынды жүргізуде.

Меңдіқара ауданындағы Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясында «Мектеп парламенті» ұйымы сәуір айының 27-сі күні өткен аудандық «Көшбасшы аумағы» байқауының жеңімпазы атанды. Олар аудан көлеміндегі әр мекемеден келген білім алушылармен сынға түсіп, жыл бойы атқарылған жұмысты портфолио негізінде қорғап, психологиялық тренингтер өткізіп, нәтижесінде жүлделі орынды мектептің қанжығасына байлады.

Ұйымда 8 фракция мүшесі және президенті мен премьер-министрі өз бағыттары бойынша мектепшілік, қоғамдық, мәдени шараларды ұйымдастырудың басты дәнекері. Мамыр айының 5-інде мектебімізге мерейлі 30 жыл толды. Республикалық көлемде аталып өткен іс-шара ұйымдастырушыларының қатарынан «Мектеп парламенті» ұйымы табылды. Бұл – ұйым мүшелерінің шығармашылыққа қабілеттіліктері мен әлеуметтік құзыреттіліктерінің жоғары болуының басты себебі деп білеміз. Сондай-ақ ұйым мүшелері «Үздік буктрейлер», «Жетістік портфолиосы», «Мен репартёрмін» республикалық байқауларының жүлдегерлері атанып, нәтижелі жұмыстың жемісін көрсетуде.

Жаһандану дәуірінде жаңа буын өкілделерін тәрбиелеу мен білім беруде парламент ұйымының рөлі маңызды. Білім алушылардың бойына шығармашылық, бастамашылдық, ізденімпаздық, еңбекқорлық сынды адами қасиеттерді сіңіруде парламент ұйымының жұмысы нәтижелі әрі өз жемісін беріп келе жатқандығы осының айғағы болса керек. Мемлекетіміздің тұрақты дамуының негізгі факторы – бәсекеге қабілетті жастар буыны екені шүбәсіз.


Бақытжамал КЕҢШІЛІК,
Ғ.Жұмабаев атындағы
Боровской мектеп-
гимназиясының
аға тәлімгері,
Меңдіқара ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4