NIS-те республикалық пәндік олимпиаданың желілік кезеңі 13 ақпанда басталған болатын. Аталған олимпиадаға жалпы республикамыздың Назарбаев Зияткерлік мектептерінен 500-ден астам оқушы қатысуда.


Республикалық пәндік олимпиаданың желілік кезеңіне Қостанайдағы NIS-тен 36 оқушы қатысуда. Олар тең екі командаға бөлініп, бір тобы апта басында жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша білімдерін сарапқа салса, келесі жартысы ақпанның 16-сы күні қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша бақ сынайтын болады. Орыс тілінде оқитын 9-сынып оқушысы Екатерина Ким олимпиадаға алғаш рет қатысып отыр:
– Қазақ тілі пәніне бастауыш сыныптан бастап қызығатынмын, бұл пән маған оңай болды. Пәндік олимпиаға алғаш рет қатысып отырғандықтан ішімнен бір қорқыныш сезім бар. Дегенмен қазақ тілінен мұғаліміммен бірге дайындалдық, әртүрлі тапсырмаларды шештік, түрлі тақырыптарда эссе жаздық, сондықтан олимпиадада жақсы көрсеткіштерді көрсететініме сенемін, – дейді ол.
Желілік кезеңнің жеңімпаздары мен жүлдегерлері үстіміздегі жылдың наурыз-сәуір айларында өтетін республикалық олимпиадада «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының намысын қорғайды.
Абылай ҚАСЫМОВ,
Қостанай қаласындағы
НЗМ баспасөз хатшысы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».