Мектептегі кәсіптік бағдар

Выпуск - №18(515)   :   07.05.2022
1028

Мектеп оқушыларын кәсіптік бағдарлау міндетін әрдайым оқушылар қатысатын көптеген қызмет түрлерін қолдана отырып шешкен жөн. Бұл мектеп басшылығының, психологтар мен мұғалімдердің қалауы бойынша танымдық іс-шаралар, ойындар арқылы болуы мүмкін.

Жоғары сынып оқушылары болашақ кәсіби қызметін анықтау қажеттілігіне тап болады. Алайда, бұл жаста барлық оқушыларың дүниетанымы мен қалыптасқан көзқарастары жеткілікті емес. Сондықтан педагогтер кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізеді. Балаларға мамандық таңдауда көмектесу үшін, қандай да бір түрде мектеп директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарынан бастап кітапхана мен медицина қызметкеріне дейінгі барлық қызметкерлер жұмылдырылғаны жөн. Мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысының сәтті құрылуы түлектерге қолайлы білім алуға көмектеседі, әрі сөзсіз сәтті нәтижжесін әкеледі.

Біздің Көктал ЖББ мектебінің оқушылары кәсіптерді зерделеуде шығармашылық көзқарасты белсендіру, білім алушылар мен педагогтерді бірлескен қоғамдық-маңызды кәсіби бағдарлау қызметіне тарту мақсатында өткізілген «Мамандықтар әлемін ашамыз» атты форумның аудандық сырттай кезеңіне қатысып, жүлделі орындарды иеленді. «Мамандық таңдау уақыты» видеовлогтар байқауында «Мамандық әлеміне саяхат» бейнеролигіне 10-сынып оқушысы Саят Бектемисов қатысып, 1-орынды иеленді. «Профессии все важны» атты перзентация қорғаудан 1-орынға 11-сынып оқушысы Фархат Ускенов ие болды.

Мектебіміздің 10-сынып оқушысы Базан Серикбаев «Al professions are important» ағылшын тілінде бейнероликке қатысып, 2-орынды иеленсе, 10-сынып оқушысы Рабиға Айткалиева «Virtual Reality Designer» ағылшын тілінде презентация қорғап, 2-орын алды. Сондай-ақ 11-сынып оқушысы Наргиза Жусупованың «Моя будущая профессия» жұмысына 2-орын берілді. «Менің мамандығым – менің болашағым» атты бейнероликтер байқауына 11-сынып оқушысы Сабина Абдуллаева қатысып, 2-орынға ие болды. «Менің кәсібім – менің бизнесім» бизнес-жоспардың жобасын қорғау номинациясына «Көлік жуу орнын ашу» тақырыбымен 11-сынып оқушысы Ернұр Таскинбай қатысып, жүлделі 1-орынды иеленді.


Гүлжан ТАИПОВА,
Көктал ЖББМ
педагог-психологы,
Әулиекөл ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.