«Өресі биік өр тұлға»

Выпуск - №37(534)   :   28.09.2022
416

Осындай тақырыпта Қостанай қалалық «Западный» кітапхана филиалы қызметкерлерінің ұйымдастыруымен Қостанай қаласындағы «Озат» мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп-лицей-интернаты оқушыларымен ақпараттық сағат өткізілді.

Іс-шараны кітапханашы азат елдің қаһарманы деген атағын алғаш рет алған даңқты әскери қолбасшы Сағадат Нұрмағамбетовтың өмірбаянынан бастады. Ақпараттандыру басқармасынан арнайы қонақ ретінде шақырылған аударма жөніндегі редактор, тарихшы Бірмағамбет Тотин ұлтымыздың абройлы азаматының екінші дүниежүзілік соғыста көрсеткен ерлігі, мемлекетіміздің тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын қорғайтын Қазақстан Қарулы Күштерінің қалыптасуына ерекше еңбек сіңірген тұлға туралы тарихи, саяси-қоғамдық көзқарасы тұрғысынан бүгінгі күнмен байланыстырып, ойын ортаға салып, көпшілікпен бөлісті.

Оқушылар тыңдап қана қоймай, қызықтырған сұрақтарын қойып, іс-шараға атсалысып отырды. Бұны жастардың ұлы тұлғаға деген құрметі, аталған тақырыпқа деген қызығушылығы деп бағаладық. «Озат» мектеп-лицей-интернатының оқушылары Саятбек Егінбаев пен Саяна Тілектес атақты ақын-жазушы Кәкімбек Салықовтың егемен Қазақстанның тұңғыш Қорғаныс министрі – Сағадат Қожахметұлына арнаған «Сағадат – ер жігіттің ақсұңқары», «Батыр» өлеңдерінен үзінді оқыды, ал сұрапыл соғыс кезеңінен және 90-жылдары ел тәуелсіздігінің қалыптасуы кезеңдерінен сақталған архив материалдарынан бейне-роликтер көрсетілді.

Іс-шара соңында «Сағадат Нұрмағамбетов – даңқты қолбасшы» атты кітап көрмесіне шолу жасалып, оқушылар қойылған кітаптармен, газет, журналдардан алынған ақпараттармен жақыннан танысты.


Айнагүл УТЕБАЕВА,
«Западный» кітапхана-
филиалының меңгерушісі,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.