«Өресі биік өр тұлға»

Выпуск - №37(534)   :   28.09.2022
511

Осындай тақырыпта Қостанай қалалық «Западный» кітапхана филиалы қызметкерлерінің ұйымдастыруымен Қостанай қаласындағы «Озат» мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп-лицей-интернаты оқушыларымен ақпараттық сағат өткізілді.

Іс-шараны кітапханашы азат елдің қаһарманы деген атағын алғаш рет алған даңқты әскери қолбасшы Сағадат Нұрмағамбетовтың өмірбаянынан бастады. Ақпараттандыру басқармасынан арнайы қонақ ретінде шақырылған аударма жөніндегі редактор, тарихшы Бірмағамбет Тотин ұлтымыздың абройлы азаматының екінші дүниежүзілік соғыста көрсеткен ерлігі, мемлекетіміздің тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын қорғайтын Қазақстан Қарулы Күштерінің қалыптасуына ерекше еңбек сіңірген тұлға туралы тарихи, саяси-қоғамдық көзқарасы тұрғысынан бүгінгі күнмен байланыстырып, ойын ортаға салып, көпшілікпен бөлісті.

Оқушылар тыңдап қана қоймай, қызықтырған сұрақтарын қойып, іс-шараға атсалысып отырды. Бұны жастардың ұлы тұлғаға деген құрметі, аталған тақырыпқа деген қызығушылығы деп бағаладық. «Озат» мектеп-лицей-интернатының оқушылары Саятбек Егінбаев пен Саяна Тілектес атақты ақын-жазушы Кәкімбек Салықовтың егемен Қазақстанның тұңғыш Қорғаныс министрі – Сағадат Қожахметұлына арнаған «Сағадат – ер жігіттің ақсұңқары», «Батыр» өлеңдерінен үзінді оқыды, ал сұрапыл соғыс кезеңінен және 90-жылдары ел тәуелсіздігінің қалыптасуы кезеңдерінен сақталған архив материалдарынан бейне-роликтер көрсетілді.

Іс-шара соңында «Сағадат Нұрмағамбетов – даңқты қолбасшы» атты кітап көрмесіне шолу жасалып, оқушылар қойылған кітаптармен, газет, журналдардан алынған ақпараттармен жақыннан танысты.


Айнагүл УТЕБАЕВА,
«Западный» кітапхана-
филиалының меңгерушісі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4