Отбасы қауіпсіз мекен болуы тиіс

Выпуск - №42(438)   :   24.10.2020
669

Жуырда Қостанай қаласындағы №10 орта мектепте «Отбасындағы зорлық-зомбылыққа жол жоқ!» тақырыбында апталық өтті. Соған орай «Отбасы – бақыт мекені» атты ата-аналар мен балалар арасында акция ұйымдастырылды. 



Қашықтан өткен акцияға мектебіміздің 1-11 сынып оқушылары мен ата-аналары белсене қатысты. Отбасында зорлық-зомбылыққа жол бермеуді ұрандатқан акцияның басты мақсаты: тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу және жолын кесу, отбасының қоғамдағы рөлін нығайтуға бағытталған, қабылданып жатқан шаралар туралы ата-аналар қауымын құлағдар ету. Қоғамдағы түйткілді мәселені шешуге бағытталған апталықта бірқатар маңызды жұмыстар қолға алынды.



Атап өтсек, акция аясында танымдық, профилактикалық, ақпараттық сипаттағы іс-шаралар ұйымдастырылды. 1-11 сыныптардың ата-аналар қауымы үшін онлайн түрде зорлық-зомбылықсыз өмір сүру құқығын сақтаудың маңыздылығы туралы ақпарат, одан қалды отбасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу және балалар мен әйелдерді зорлық-зомбылықтан қорғау жөніндегі шаралар туралы мәлімет берілді. Ең бастысы сондай әрекеттер байқала қалған жағдайда көмекке жүгінуге болатын ұйымдардың мекенжайлары мен телефондары таратылды. Бұндай акцияны жұмыла жүргізіп отырсақ қоғамда өзекті болып отырған мәселенің алдын аламыз деп сенеміз.


Г.Бекбусинова,
А.Жансугурова,
№10 ОМ жантанушылары,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.