Отбасы қауіпсіз мекен болуы тиіс

Выпуск - №42(438)   :   24.10.2020
936

Жуырда Қостанай қаласындағы №10 орта мектепте «Отбасындағы зорлық-зомбылыққа жол жоқ!» тақырыбында апталық өтті. Соған орай «Отбасы – бақыт мекені» атты ата-аналар мен балалар арасында акция ұйымдастырылды. 



Қашықтан өткен акцияға мектебіміздің 1-11 сынып оқушылары мен ата-аналары белсене қатысты. Отбасында зорлық-зомбылыққа жол бермеуді ұрандатқан акцияның басты мақсаты: тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу және жолын кесу, отбасының қоғамдағы рөлін нығайтуға бағытталған, қабылданып жатқан шаралар туралы ата-аналар қауымын құлағдар ету. Қоғамдағы түйткілді мәселені шешуге бағытталған апталықта бірқатар маңызды жұмыстар қолға алынды.



Атап өтсек, акция аясында танымдық, профилактикалық, ақпараттық сипаттағы іс-шаралар ұйымдастырылды. 1-11 сыныптардың ата-аналар қауымы үшін онлайн түрде зорлық-зомбылықсыз өмір сүру құқығын сақтаудың маңыздылығы туралы ақпарат, одан қалды отбасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу және балалар мен әйелдерді зорлық-зомбылықтан қорғау жөніндегі шаралар туралы мәлімет берілді. Ең бастысы сондай әрекеттер байқала қалған жағдайда көмекке жүгінуге болатын ұйымдардың мекенжайлары мен телефондары таратылды. Бұндай акцияны жұмыла жүргізіп отырсақ қоғамда өзекті болып отырған мәселенің алдын аламыз деп сенеміз.


Г.Бекбусинова,
А.Жансугурова,
№10 ОМ жантанушылары,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».