«Шәкәрім оқуларынан» жүлдемен

Выпуск - №8(605)   :   01.03.2024
423

Облыстық Ы.Алтынсарин атындағы балалар мен жасөспірімдер кітапханасында шығармашылығы өлмес ақынға айналған Шәкәрім Құдайбердіұлына арналған екінші республикалық «Шәкәрім оқулары» байқауының облыстық кезеңі өтті.

Бұл іс-шара күнтізбенің бір күні ғана емес, сөз және ұлттық мақтаныш мерекесіне айналды. Мұхамеджан Сералин атындағы мектептің 4-сынып оқушылары Аяла Ожар және Даяна Ертанова менің жетекшілігіммен әдебиет әлеміне саяхаттап, бізге нағыз қазақ жанының бір бөлігін сыйға тартты. Олардың орындауында тек өлең жолдары ғана емес, бізді Шәкәрім әлеміне апаратын ғасырлар әуені де естілді.

Байқау екі қызықты кезеңнен тұрды. Бірінші кезең қатысушылардан тек білімді ғана емес, ақынның 20 шығармасын жатқа оқудағы шеберлікті талап етті. 39 талантты қатысушылардың ішінде тек 10-ы ғана бірінші кезеңнен өте алды, олардың ішінен шәкіртім Аяла жарқырап шықты. Екінші кезеңде Шәкәрімнің шығармашылығына ғана емес, өміріне де қатысты сұрақтар жас таланттардың білімі мен зеректігін көрсетті. Бұл жай ғана сұрақтар емес, тарих пен рухани мұра әлемінің есігін ашатын, Шәкәрімнің шынайы болмысын, оның өмірі мен шығармашылығын түсінудің сиқырлы кілті болды.

Қазылар алқасы қатысушыларды көптеген критерийлер бойынша бағалады. Оқу дағдылары, орфоэпиялық нормаларды сақтау, сөйлеу мәдениеті және киімдегі қазақтың ұлттық стилі. Бұл шеберлік пен дәстүр байқауында Аяла Ожар 2-орынға ие болып, сөз ертегісінің теңдесі жоқ кейіпкеріне айналды, ал құрмет мадақтасымен марапатталған Даяна Ертанова ұлттық қадір-қасиеттің иесі атанды. «Шәкәрім оқулары» – жай ғана байқау емес, бұл шығармашылықтың, мәдени мұраның және балалар жанының бірігуі.

Айнур САКТАБЕРГЕНОВА,

М.Сералин атындағы

ЖББМ бастауыш

сынып мұғалімі,

Қарабалық ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.