«Шәкәрім оқуларынан» жүлдемен

Выпуск - №8(605)   :   01.03.2024
488

Облыстық Ы.Алтынсарин атындағы балалар мен жасөспірімдер кітапханасында шығармашылығы өлмес ақынға айналған Шәкәрім Құдайбердіұлына арналған екінші республикалық «Шәкәрім оқулары» байқауының облыстық кезеңі өтті.

Бұл іс-шара күнтізбенің бір күні ғана емес, сөз және ұлттық мақтаныш мерекесіне айналды. Мұхамеджан Сералин атындағы мектептің 4-сынып оқушылары Аяла Ожар және Даяна Ертанова менің жетекшілігіммен әдебиет әлеміне саяхаттап, бізге нағыз қазақ жанының бір бөлігін сыйға тартты. Олардың орындауында тек өлең жолдары ғана емес, бізді Шәкәрім әлеміне апаратын ғасырлар әуені де естілді.

Байқау екі қызықты кезеңнен тұрды. Бірінші кезең қатысушылардан тек білімді ғана емес, ақынның 20 шығармасын жатқа оқудағы шеберлікті талап етті. 39 талантты қатысушылардың ішінде тек 10-ы ғана бірінші кезеңнен өте алды, олардың ішінен шәкіртім Аяла жарқырап шықты. Екінші кезеңде Шәкәрімнің шығармашылығына ғана емес, өміріне де қатысты сұрақтар жас таланттардың білімі мен зеректігін көрсетті. Бұл жай ғана сұрақтар емес, тарих пен рухани мұра әлемінің есігін ашатын, Шәкәрімнің шынайы болмысын, оның өмірі мен шығармашылығын түсінудің сиқырлы кілті болды.

Қазылар алқасы қатысушыларды көптеген критерийлер бойынша бағалады. Оқу дағдылары, орфоэпиялық нормаларды сақтау, сөйлеу мәдениеті және киімдегі қазақтың ұлттық стилі. Бұл шеберлік пен дәстүр байқауында Аяла Ожар 2-орынға ие болып, сөз ертегісінің теңдесі жоқ кейіпкеріне айналды, ал құрмет мадақтасымен марапатталған Даяна Ертанова ұлттық қадір-қасиеттің иесі атанды. «Шәкәрім оқулары» – жай ғана байқау емес, бұл шығармашылықтың, мәдени мұраның және балалар жанының бірігуі.

Айнур САКТАБЕРГЕНОВА,

М.Сералин атындағы

ЖББМ бастауыш

сынып мұғалімі,

Қарабалық ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4