Тағылымы мол «Әжемнің ертегілері»

Выпуск - №4(601)   :   04.02.2024
594

Қостанай қаласындағы №28 мектеп-гимназиядағы 3-тоқсанның алғашқы оқу аптасы жемісті басталды. «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» аясында 1 «В» сыныбында «Әжемнің ертегілері» жобасы бастау алып, ашық сыныптан тыс іс-шара болып өтті.

Жобаның мақсаты – ертегілер еліне саяхат жасау арқылы балалардың тілін, сөздік қорын молайту. Ой-өрісін, сана-сезімін жан-жақты дамыта отырып, баланың бойына озық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді сіңіретіндей, имандылыққа, ізгілікке тәрбиелеу. Осы көзделген мақсатты негізге ала отырып, Балдырған әжеміз «Қоянның жаралуы» атты, ал Сара әжеміз Ы.Алтынсариннің «Әке мен бала» ертегісін балаларға айтып берді. Ұлттық киім киіп, дәстүрімізді жаңғыртып жатқан 1 «А», 3 «А» және 4 «А» сынып оқушылары қонақ болып келіп, қызыға ертегі тыңдады.

Бұл жоба балалардың ертегілер туралы түсініктерін бекіте отырып, әңгімелеуге ғана үйретіп қоймай, олардың эстетикалық талғамын, білімін, сөйлеу мәнерін, қызығушылығын артыратыны анық. Арнайы жоспар бойынша бекітілген күндері сынып жетекшілері іс-шара ұйымдастырады. Сондай-ақ, санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып, жобаның өз дәрежесінде өтуіне ата-аналар да атсалысуда. Жасалып жатқан іс-шаралар балалардың көңілінен шығып, әр кезекті ертегіні олар қызығушылықпен әрі асыға күтеді.

Ұлттық құндылықтарымызды әрмен қарай насихаттау жолында Балдырған әжеміз балаларға «Кілем тоқу» өнерінен шебер-сынып өткізгенін ерекше атап өтсек ләзім. Тоқыма өнері – қазақ халқының ежелден келе жатқан, ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қадірменді өнер түрі. Балдырған әженің тілге тиек етіп айтқан әрбір сөзі арқылы бұл өнердің ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан қазынамыз екенін аңғаруға болады. Әжеміз тоқыманы жастайынан анасынан үйреніп, қазіргі таңда өз балаларымен бірігіп отбасылық кәсіпке айналып отыр екен.

Балдырған әженің тоқыған кілемдері елордамыз Астана қаласындағы ЭКСПО-да сатылымға шыққан екен. Ол кілемдер бұрындары қабырғаға іліп, еденге төсеп, үйдің жылуын сақтау үшін пайдаланылса, кейіннен сәндік бұйым ретінде қолданылуда. Оқушылар тоқуға қажетті керек-жарақтармен танысып шықты. Оларға ең қызықты болғаны – өнердің бұл түріне бір табан жақындап, өз қолдарымен тоқып көргендері. Ұлдар да қызығып, шеберліктерін көрсетті. Осындай тағылымы мол іс-шаралар балалардың бойында тек ізгіліктің лебін естіретініне сенімім мол.


Жұлдыз ЖИЛКАЙДАРОВА,
№28 мектеп-гимназиясы
бастауыш сынып мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4