Қостанайдағы Ы.Алтынсарин атындағы мамандандырылған мектеп-гимназия-интернатында «Қостанай дарыны» өңірлік оқу-әдістемелік орталығының қолдауымен «Ы.Алтынсарин БҰҰ Моделі» атты мектеп оқушыларының конференциясы болып өтті.
Тарихы терең, бүгіні баянды, болашағы жарқын білім ордасының 140 жылдық мерейтойына арналған конференция жаһандық мәселелерді шешу жолдарына қызығушылық танытатын өңірлік білім беру ұйымдарының 9–11-сынып оқушыларына арналған. Конференцияда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде 8 комитет жұмыс істеді. Қозғалған тақырыптар арқылы жасөспірімдер назарын адамзаттың жаһандық мәселелеріне аудару, сонымен қатар, интеллектуалды және шығармашылық ынтымақтастық үшін кең мүмкіндіктер беру, халықаралық құқық және қауіпсіздік, экономикалық және әлеуметтік даму, халықтық және басқа да гуманитарлық салалардағы қызметке қатысты көптеген мәселелер бойынша білімді кеңейту мақсаты көзделді.
Дүниежүзілік қоғамдастықтың демократиялық қағидаларын және БҰҰ қызметін қатысушылар рөлдік ойынға қатысатын елдің мүдделерін ескере отырып, конференция мәселелерін талқылау барыфсыенда зерделей отырып, практикалық қолдана білді. Осы аталған конференцияға Тобыл қаласының Нұржан Наушабаев атындағы мектеп-гимназиядан алты оқушы қатысты. Олар: Сержан Ерболұлы, Мадина Мағзұмхан, Жаннұр Әлім, Нұрай Серикова, Жангул Мешитбай және Жұлдыз Жабагина. Конференция делегаты берілген елдердің бірін ұсынып, сол бойынша дайындық зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ұсынылған елдің мәселелерін зерттейді, позициялық құжат дайындайды.
Бұл конференцияның мектеп оқушыларына берер тәлімі мол және осы үрдіс жалғасын табады деген сенімдеміз. Конференция соңында қатысушылар сертификаттарға ие болып, ұйымдастыру комитетінің шешімі бойынша ең белсенді және көрнекті қатысушылар құрмет грамоталарымен марапатталды. Сондай-ақ, кеңселердің жұмысын жарыққа шығарған үздік журналист те назардан тыс қалмады.
Назгуль АЛИМОВА,
Н.Наушабаев атындағы
мектеп-гимназиясының
құқық негіздері пәнінің
мұғалімі, құқық магистрі,
Қостанай ауданы,
Тобыл қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.