Тіл мен тарих – қос тұғыр

Выпуск - №14(662)   :   11.04.2025
608

1

Ұстаз болу – өте жауапты, күрделі әрі қызықты жұмыс болса, шәкірт тәрбиелеу – кез келген адамға бұйыра бермейтін үлкен бақ. Бар күш-жігерін, жылуын, білім нәрін баланың бойына сіңіріп, оқушыларды үлкен өмірге қанаттандырып, ұшыратын да – осы ұстаздарымыз.

Олардың қандай да бір жетістікке жетуіне жол көрсетіп, бағыт-бағдар беріп отыратын да – ұстаз. Сөз орайы келгенде оқушыларға бар күшін салып, өмір ағымынан қалдырмай, дамудың дұрыс жолына бағыттап келе жатқан ұстаздарымыз туралы айтқым келеді. Жақында Науырзым жалпы білім беретін мектебінің гуманитарлық пәндер бірлестігі «Тіл мен тарих – халықтың қос қанаты» атты мектепішілік семинарын ұйымдастырды.
Семинар барысында қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, тарих пәні, дене шынықтыру, АӘД пәндерінен тәжірибелі сабақтар жүргізілді. Ал еңбек пәнінің мұғалімі «Ал, қанекей, қыздар!», практиканттар «Көңілді мәре» сайысын ұйымдастырды. Сонда әріптестерімнің дайындығына, сабақ өткізу ерекшелігіне, оқушылардың белсенділігіне риза болдым. Семинарды бірлестік жұмыла отырып, жоғары деңгейде өткізіп шықты деп айта аламын.
Мұғалімдердің бәрі – жоғары білімді ұстаздар. Айтып өткенімдей, семинар барысында олар білімдері мен біліктерін жоғары деңгейде көрсетті. Өткізілген тәжірибелі сабақтарда оқушылар белсенділік танытып, қызығушылықпен қатысты. Әр мұғалім сабақтарында интерактивті тақта, көрнекіліктер, бейнемазмұн, плакаттар, жаңартылған технологиялар – Wordwall, Quizizz, Excel, жасанды интеллект сияқты платформаларды, сондай-ақ әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланды. Кей сыныптарда топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілсе, кейбір сыныптарда сабақ жарыс түрінде өткізіліп, тартысты әрі қызықты болды.
Семинар соңында рефлексия жүргізіліп, оны бірлестіктің жетекшісі ретінде өзім бастадым. Семинарда жеткен жетістіктер айтылып, әріптестер өзара пікір алмасып, бір-біріне тілектерін арнап, гуманитарлық пәндер бірлестігінің семинарын жоғары бағалады. Осылайша, әріптестермен тәжірибе алмасуды көздеген іс-шара мақсатына толықтай жетті.

Дана ТУКЕНОВА,
Науырзым жалпы
білім беретін мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі,
бірлестік жетекшісі

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.