Учительская плюс

Областная еженедельная общественная информационно-образовательная газета
Календарь
14/12/25 Воскресенье

Ұлттық ойындарды дамыту

Выпуск - №14(611)   :   17.04.2024
480

image

Қазақ халқы мақалдарында «Тәрбие – тал бесіктен» деген бар. Бұл мақалдың түбінде терең мән жатыр. Қазақ халқы мәдени мұраға бай екендігі рас. Сондай бір қомақты дүниелер қатарына ұлттық ойындарымызды жатқызуға болады.

Ұлттық ойындарымыздың тәрбиелік мәні зор. Соның ішінде, асық ойыны – әр өлкеде түрлі ерекшеліктерін сақтай отырып дамыған ұлттық ойындардың ішінде аса танымалы және қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойындарының ең қызықты әрі өте кең тараған түрі. Сондықтан, ғасырлар бойы халықтың зердесінде сақталып келген осы ойынды өскелең ұрпақты тәрбиелеудің құралы ретінде пайдаланған абзал.
Қостанай ауданында ата-бабамыздың мұрасы болған «Асық ату» жарысынан үлкен іс-шара өткізілді. Оған Рыспай негізгі орта мектебінің оқушылары да қатысты. Олар ағайларынан үйренген білімдерін дәлелдеп, І орынға иеленді. «Асық ату» ойыны тәрбиеленушілерімізді мергендікке, ептілік пен дәлдікке баулиды, сонымен қоса тәрбиеленушілеріміздің ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын арттырады. Ұлттық ойындарымызды өскелең ұрпақтың бойына сіңіру – біздің қолымызда деп сенемін.

Хамит БАРМАКОВ,
Рыспай НОМ
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».