Үздік пән мұғалімі анықталды

Выпуск - №46(543)   :   25.11.2022
478

Рудный қаласындағы жалпы білім беретін мектептердің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері арасында «Үздік қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» атты облыстық байқаудың қалалық кезеңі ұйымдастырылып, мәресіне жетті.

Жыл сайын дәстүрге айналған «Үздік мұғалім» сайысы екі кезеңнен тұрды. Бірінші кезеңде ұстаздар өздерінің сабақтарынан бейнеүзінді сабақтарын әділ қазыларға ұсынды. Аталған сабақтарда мұғалімнің шеберлігі, қысқа мерзімді жоспарлау жаңартылған оқу бағдарламасына сай құрылғандығына, жас ерекшеліктеріне сай әдістерді дұрыс қолданғанына, сабақ мақсатының смарт мақсатта құрылуы сынды барлық критерийлері бойынша бағалап отырды. Жалпы 17 ұстаздан 12 мұғалім екінші кезеңге сүрінбей өтті. Екінші кезең бойынша қатысушыларға берілген өзекті тақырыптар бойынша эссе жазу қажет болды. Эссені де бағалау критерийлері болды.

Артынша кезек мұғалімдерге беріліп, әр ұстаз өздерінің тақырыптары бойынша жобаларын қорғап шықты. Барлық жобалар өзекті әрі жүйелі түрде жеткізілді. Әр ұстаз өз мектебінің білікті маманы екендігін дәледеп шықты. Қазылар алқасы әділ бағалап, үздік мұғалімді анықтады. Нәтижесінде бірінші орынға Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназиясының мұғалімі Алтын Жұмабаева ие болды. Екінші орынды екі мұғалім – Дм.Карбышев атындағы №14 ЖББ мектебінің ұстазы Шамшира Кулжанова және №15 ЖББ мектебінің ұстазы Айткүл Шайкибекова иеленді.

Ал үшінші орынды №19 ЖББ мектебінің мұғалімі Мадина Аханова, №21 мектеп-гимназия ұстазы Маржан Тажина және №4 мектеп-гиназия мұғалімі Асия Сидахметова теңдей бөлісті. Қалған қатысушылар номинациялар бойынша дипломдармен марапатталды. Осындай байқаулар ұстаздардың бір-бірімен тәжірибе алмасып, білім деңгейін көрсетуге таптырмас мүмкіндік. Жеңімпаздар мен қатысушыларды шын жүректен құттықтағым келеді.


Лариса САТЫБАЛДИЕВА,
Дм.Карбышев атындағы
№14 ЖББ мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.