Демалыс пен достық мекені

Выпуск - №23(671)   :   11.07.2025
318

1

Жаз – оқушылар үшін тек демалыс емес, үш тоқсан бойғы еңбектен кейінгі еркін тыныс, шытырманға толы қызықты шақ. Күн шуағына бөленген маусымда балаларға арналған лагерьлердің маңызы ерекше.

Лагерь – тек ойын мен демалыс орны емес. Ол – бала бойындағы шығармашылықты оятатын, жауапкершілік пен ұқыптылыққа үйрететін орта. Түрлі үйірмелер, спорттық жарыстар, ән-би кештері, табиғат аясындағы экскурсиялар – мұның бәрі баланың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Жаңа достар тауып, бейтаныс ортаға бейімделуді үйреніп, әрбір оқушы өзін жаңа қырынан тани бастайды. Әсіресе мұғалімдер мен тәрбиешілер ұйымдастыратын шеберлік сабақтар мен топтық ойындар балалардың көңілінде ұзақ сақталып, тәрбиелік мәні жоғары іс-шараларға айналады.
Мұғалімдер үшін де бұл – шәкірттермен бейресми жағдайда жақын араласуға, педагогикалық қарым-қатынасты нығайтуға таптырмас мүмкіндік. Таңғы жаттығу, бір үстел басындағы ас, кешкі әңгіме – бәрі ұзаққа сақталатын естеліктерге айналады. Дегенмен лагерь өмірі тек қызық пен ойыннан тұрмайды. Қауіпсіздік пен тәртіптің сақталуы аса маңызды. Балалар тәрбиешілердің нұсқауын тыңдап, белгіленген тәртіпті сақтауы қажет. Жеке гигиена, табиғаттағы жүріс-тұрыс, медициналық көмекке дер кезінде жүгіну – денсаулық кепілі. Ал егер бала лагерьдегі сәттерін естелікке айналдыру үшін шағын күнделік жүргізіп отырса – бұл оның өз ойын қалыптастыруға көмектесіп, жазу машығын дамытуға сеп болады.
Жазғы лагерь – балалық шақтың жарқын беттері, жүректе сақталатын жылы сәттер, достық пен жаңа әсерге толы өмір мектебі. Сондықтан әр ата-ана баласының осындай мүмкіндікке ие болуына жағдай жасап, әрбір мұғалім оны тәрбиелік мәні жоғары тәжірибеге айналдыра алса – бұл нағыз табыс болмақ.

Аружан АНИСОВА,
ҚӨУ студенті

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».