Барлық спорттың ішінде жауырын мен иық бұлшық еттерінің белсенді қимыл-қозғалысы тек екі спорт түрлерінде бар екендігін білесіздер ме? Айта кетелік, бірі – ұлттық спорт «Садақ ату» болса, екіншісі – «Жүзу» саналады.
Бүгінде спорт түрлерінің ішіндегі күрделісі әрі ерекше көркемдігімен көзге түсетін «Жүзу» спорты жайында сөз қозғайтын боламын. Жүзумен айналысу үшін міндетті түрде спортшы болуымыз шарт емес, кез келген адам, яғни нәрестеден бастап, егде жастағы адамдарға дейін шұғылданып, хобби ретінде айналыса алады. Тіпті ғалымдарымыздың зерттеу жұмыстары бойынша нәресте кезден бастап жүзіп үйренген балалардың миы ертерек жетілетіндігін дәлелдеген болатын. Одан бөлек бойымыздағы бұлшық еттердің барлығы дерлік жұмыс жасап, денсаулығымыздың мықты әрі шымыр болуына өз ықпалын тигізетіні анық.
Барлығымызға белгілі жүзудің негізгі төрт түрлі әдісі бар. Олар: кроль, брасс, баттерфляй, шалқалап жүзу. Әр әдістің өзіндік ерешеліктері бар екені сөзсіз. Барлық түрін меңгеру үшін арнайы секция және үйірмелерге барып, жаттықтырушымен бірге үйрену қажет. Бірақ, біздің Би-аға мектебінің оқушылары үшін бұл мәселе еш қиындық туғызбайды. Себебі, мектебіміз ашылған сәттен бастап, тәлім алушылар үшін арнайы хауыз салынып, сонымен қатар жүзумен айналысу үшін керекті құрал-жабдықтардың барлығы толық қамтамасыз етілген болатын. Бағдарлама бойынша дене шынықтыру сабақтары аптасы үш рет болса, екі сағаты спорт алаңы мен мектеп алаңында өткізілсе, ал үшінші сағаты жүзу сабағына арналған, яғни хауызда өткізіледі.
Мектебіміздің 2-11 сынып аралығындағы әрбір тәлім алушылары үшін жүзумен жеке спорт ретінде терең меңгеріп айналысуларына мүмкіндіктері өте көп, әрі жоғары екенідігін айтқым келеді. Жүзумен сабақтан тыс, қосымша айналысамын деген оқушыларымыз үшін, әрине «Жүзу» үйірмесі жұмыс істейді. Үйірме жұмыстарын арнайы жүзу жаттықтырушы өткізеді. Қорыта айтқанда, «Жүзу» спорты өзінің күрделілігімен және көркемдігімен әрбір адам баласын баурап алатыны анық. Болашақта Би аға мектебінің тәлім алушылары «Жүзу» спортынан еліміздің туын желбіретіп, ел намысын қорғап, үздіктер қатарынан көрінетініне сеніміміз мол.
Аруна СӘБИТБЕК,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназияның
дене шынықтыру
пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы
5 дней назад в 15:02
Қосымша білім
5 дней назад в 14:59
Мәдениет
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.