Тіл білгеннің қашанда ұтары мол

Выпуск - №48(545)   :   09.12.2022
369

Қазіргі уақытта үштілділік біздің ел үшін қағидат болып кетті десек, артық айтпаспыз. Тіпті, заман ағымына қарай адамдар қызметтік саласына, өмірдегі жетістіктеріне байланысты неғұрлым көп тіл үйренуге құштар.

«Тілдарын» облыстық тілдерді оқыту орталығы соған бірден-бір дәлелі деуге болады. Біздің орталықта, әрине, ең алдымен мемлекеттік тілге ерекше зейін қойылып, оқытылады, сонымен қатар ағылшын тілін оқыту да назардан тыс қалған жоқ. Ағылшын тілі курстарына тоқталар болсақ, орталықта ағылшын тілінің бекітілген бағдарламасына сәйкес бастапқы A1 «Beginner» және базалық A2 «Elementary» деңгейлерінің әрқайсысы бір жылдан 100 сағат көлемінде топтар арасында оқытылады. Биыл, міне, ағылшын тілінің базалық деңгейі бойынша 53 тыңдаушы курсты сәтті аяқтап, сертификаттарын алды.
Тыңдаушылардың қатырында мемлекеттік мекеме, бюджеттік сала қызметкерлері және де өтініш білдірген қала тұрғындары қамтылған. Соның ішінде, атап айтатын болсақ, Қостанай облысының Жер ресурстарын басқару департаменті басшысы Оспанов Кайрат Темирханович пен Полиция Департаментінен Куандыков Айдын Амиржанович сияқты тыңдаушыларды «Үздік тыңдаушы» ретінде ерекше атап өтуге болады. Жыл өткен сайын ағылшын тілін оқимын деп, ынта білдірушілердің саны артып келеді, осыған орай біздің орталықта тыңдаушылар үшін барлық жағдай жасалған. «Үйренемін» деген ынталы жандарға бұл – таптырмас мүмкіндік болары анық.


Асем КАСЫМОВА,
«Тілдарын» облыстық
тілдерді оқыту орталығының
ағылшын тілі оқытушысы,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.