Облыс орталығындағы «Станционный» кітапхана-филиалында «Сән және дәстүр: ұлттық киім» атты іс-шара өтті. Оған қаламыздағы №15 орта мектептің оқушылары қатысты.

Шара барысында қатысушыларға халқымыздың ұлттық киімдері жайлы ақпарат беріліп, тақырып аясында презентация мен бейнематериал көрсетілді. Оқушылар кітапхана қызметкеріне қызықтырған сұрақтарын қойып, тұшымды жауаптарын да ала білді. Одан бөлек, тағылымды жиында №15 орта мектептің 3-сынып оқушылары қазақтың қара домбырасында күмбірлетіп күй шертті.
– Ұлттық аспабымызда ойнауды 7 жасымнан бастап үйрендім. Қазіргі уақытта 20-дан астам күйді білемін. Домбырада ойнағанды жақсы көретінім соншалық, домбыра туралы, қазақтың ұлттық киімдері, салт-дәстүрлері жайында көп білгім келеді. Тақырыпқа қызығып, кітаптардан көп оқып, ізденіп жүремін. Сондықтан да кітапхана төрінде болған шараға қатысқаныма қуаныштымын, – дейді «Нағыз қазақ – қазақ емес, нағыз қазақ – домбыра» деген ұстанымдағы Мағжан Нұрсұлтан.
Артынша сөзін жалғап: «Аталған шарада досым Қасым екеуміз Нұрғиса Тілендиевтің «Әлқисса» күйін орындадық. Кітапхана менің үйімнің қасында болғандықтан, жазғы демалыс уақытында босқа жүрмей, қызықты кітаптарды алып, оқитын боламын», – дейді ол.
Мөлдір БАЖИРОВА,
«Станционный» кітапхана-
филиалының кітапханашысы,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».