Жарқын болашақтың иесі

Выпуск - №18(566)   :   16.05.2023
448

Б.Майлин атындағы №3 жалпы білім беретін мектебінде жыл сайын «Жас мамандар» апталығын өткізу дәстүрге айналған. Биылғы апталық «Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман» тақырыбында өтті.

Мұғалім – тәуелсіз мемлекетіміздің болашағын қалап жатқан маман. Өйткені, ел болашағының кілті – бүгінгі жас ұрпақтың қолында. Жас ұрпақтың тағдыры олардың бойына білім мен ізгілік нұрын себуші – ұстаздардың қолында. Ал жас маманмен жұмыс – олардың кәсіби және тұлғалық дамуының қайнар көзі болғандықтан, бұл істі – білім беру үдерісіндегі маңызды жұмыстардың бірі деуге болады.

Апталық аясында мектебіміздің педагог-психологі Сәуле Кеңесбайқызының ұйымдастыруымен «Жақсы көңіл-күй – жан азығы!» атты жас мамандарға арналған тренинг өткізілді. Тренинг жас мамандардың ашылуына, әріптестеріне өздерін көрсете білуіне көмектесуге ықпал етіп, жас мамандар өздерін педагогикалық ұжымның бір бөлшегі ретінде сезінуіне, бейімделуіне сеп болу, қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру мақсатын көздеді.

Тренинг жас мамандардың «Танысу сәтімен» басталды. Олар әр түрлі жағдайлардан жол тауып шығуға бағытталған ситуациялық сұрақтарға жауап берді. Артынша іс-шара ән-терапиясымен жалғасын тауып, жас мамандарға «Сіз қандай мұғалімсіз?» тақырыбында жалпы диагностикалық психогеометриялық тест жүргізіліп, тренинг сергіту сәтімен аяқталды. Тренинг соңында жас мамандар ұйымдастырушыларға алғыс білдіріп, ерекше әсерде қалғандарын жеткізді.

Жас мамандардың болашақта бүгінгі ұлағатты ұстаздардың үлгісімен шеберліктерін арттырып, шәкірттердің сүйікті ұстазына айналуы жолында С.Кеңесбайқызының еңбегі зор. Жастарға кәсіби бағыт-бағдар беріп, жақсы тәлімгер бола білген осындай ұстаздар қауымын ұстаздардың ұстазы деп бағаласақ артық болмас. «Жас келсе, іске!» деген қанатты қағида әркез жастарымыздың санасында болсын. Себебі еліміздің болашағы – бүгінгі жастардың қолында.


Индира БАЛТАБАЕВА,
Б.Майлин атындағы
№3 ЖББМ директорының
ғылыми-әдістемелік істер
жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4