Жадырып жаз айлары жеткен соң, Кейкі батыр атындағы №4 жалпы білім беретін мектебінің «Ақ желкен» жазғы сауықтыру лагері өз жұмысын жандандырды. Түрлі байқаулар, сайыстар, жарыстар ұйымдастырылып, белсенділер марапаттауларға да ие болды.
Оқушылардың жазғы бос уақытын көңілді де маңызды өткізуге негізделген жазғы сауықтыру лагері аясында әртүрлі іс-шаралар, спорттық ойындар, көңілді мәре, мұражайға, саябаққа саяхаттар ұйымдастырылды. Мектебімізде «Жас эколог», «Тілашар», «Достық», «Бірлік», «Шаттық», «Ұлттық мұра», «Өлкетану», «Театр», «Кел, бірге оқиық», «Оқырман», «Дизайнер», сонымен қоса «Шахмат», «Мобилограф», «Дебат», «Умелые ручки», «Күншуақ» мектеп жанындағы лагерь үйірмелері мен клубтары өз жұмыстарының қызықты да көңілді өтуіне бар күш-жігерін салуда.
Жаздың жадыраған әрбір күні түрлі іс-шараға толы. Балалар ойын ойнап, сурет салып, дақыл өнімдерінен аңдардың, құстың суреттерін сомдап, бір-бірінің көңілдерін көтеруде. Жаздың алғашқы мерекесі – ҚР Мемлекеттік рәміздер күні мектепішілік, қалалық іс-шаралардан басталып, лагерь қатысушылары әр сайыстан олжалы оралып жатты. Ұлттық рухты көтеру, ізгілікті арттыру, ұлттық құндылықтарды дәріптеу мақсаты назардан тыс қалмады. Мемлекеттік нышандар арқылы елімізді бүкіл әлем таныды. Сондықтан да, киелі құндылықтарды құрметтеу – ата-бабамыздан жалғасқан қастерлі аманат.
Аула алаңқайларында өткізілген – «Әнші, биші балапан», «Пародия», «Көңілді қозғалыс» би байқауы, «Көшбасшы» танымдық сайысы, спорттық жарыстар, «Қасқыр мен жеті лақ» қойылымы, «День сказок», «Аппликация цветов», «Аппликация из крупы», «Таза Қазақстан» тазару сенбілігіне қатыстық. Мектебіміздің ауласындағы гүлдерді суарып, тазалық жұмыстарын жүргіздік. Әр жетінің сәрсенбі күні балаларды бассейнге шомылдыру әдетке айналған.
Мектеп жанындағы лагерде 25 оқушы тегін тамақтанып, түрлі іс-шараларға тартылады, мұражай мен саябаққа, кітапханаға, театрға саяхат жасалуда. Сонымен қатар, мұғалімдер де театрға барып, «Отырар» пластикалық драмалық қойылымын тамашалап, рухани демалып қайтты. «Әкелер күніне» орай, «Әке асқар тау» меркелік дөңгелек үстелі өтіп, кездесуде Мақсұт Бөлтіріков отбасындағы игі тілек-қасиеттердің маңыздылығын түсіндіріп, жас әкелерге үлгі тұтарлық ақыл-кеңесін берді.
Қорытындылай келе, №4 жалпы білім беретін мектебімізде жаздың әрбір күні босқа өпей, көңілді, мәнді ұйымдастырылып, шаттық-шадыман, жайдарлы күйде өз жұмысын аяқтауға жақын. Алда бізді демалыс күтуде.
Әлия ҚАБДЫРАХҚЫЗЫ,
Кейкі батыр атындағы
№4 ЖББ мектептің
«Тілашар» үйірмесінің жетекшісі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.