«Жылы жүрек, жомарт жан»

Выпуск - №5(602)   :   15.02.2024
430

Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің жастар ісі жөніндегі комитеті Арқалық арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету орталығының қызмет алушыларына қайырымдылық концертін ұйымдастырды.

Адам қай кезде болсын рухани құндылық іздейді, тіпті кей жағдайда оған материалдық игіліктің қажет болмауы да мүмкін. Ал, мейірім, жылы сөз, рухани қолдау әрқашан да маңызды, барлық кезде де өзекті. Көңілдері баладай, жүректері даладай дархан жандардың жанында шынайы қуаныштың лебін сезіндік. Олар жүріп өткен жолдарымен, төзімділіктерімен көпке үлгі. Толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру мақсатындағы бірегей бастамаға 30-ға жуық волонерлер мен белсенді жастар қатысты.

Қайырымдылық концерті барысында волонтерлеріміз тренинг өткізіп, сондай-ақ күмбірлете күй тартылып, әуелете ән салып, биші ұлдарымыз флешмоб билетті. Күншіл тағдыр қудалағанның өзінде олар жоғары өрлейді, тілектері биік келеді. Олар – кеңпейілдіктің, ізгіліктің және бар қаhармандықтың жұрт таныған бастауы. Иә, біз жәй ғана олардың жүздеріне қуаныш ұялаттық, ал олар бізге бір ғасырға татитын бағалы сәт сыйлады.

Мүмкіндігі шектеулі жандардың арасында мүгедектігі жайлы суырылып шығып, өз проблемасын өзгеге айтқысы, естірткісі келетіндер аз. Өйткені, олар намысқой әрі шыншыл. Сонысымен де бұл инклюзивті, «нәзік тақырып». Белсенді жастардың қолдауымен жүрегі дархан даламыздай кең жандарға рухани демалыс сыйладық. Барлық студент, волонтерлер өздеріне жүктелген міндеттерді лайықты орындап шықты. Олардың өмір сүру сапасын жақсарту, жұмыспен қамту мәселелері назардан тыс қалмауы тиіс.


Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің Жастар ісі
жөніндегі комитетінің
төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.