Оқырмандарды кітапханаға тарту мақсатында Қостанай педагогикалық колледжінде Дүниежүзілік кітап және авторлық құқық күніне арналған «Кітап – білім бұлағы» атты мерекелік іс-шара өткізілді.
Ұлтымыздың мерейі мен деңгейі, қоғам мен мемлекетіміздің өркенін өсіруде қыруар пайда келтіретін осынау рухани қазынамыз – кітап. Заманымыздың заңғар жазушысы М.Әуезовтың сөзімен айтқанда: «Кітап – әр адамның өмірлік досы». Дүниежүзілік кітап және авторлық құқық күніне орай өткізілген іс-шара, жоғарыда атап өткеніміздей, оқырмандарды кітапханаға тартуға, оқырмандар белсенділігін және білім алушылардың оқу сапасын арттыруға, олардың зияткерлік және рухани-имандылық қасиетінің дамуына, жыл бойы өткізілген іс-шараларды қорытындылау мақсатында жүргізілді.
Колледжіміздің кітапханасы қазіргі таңда «Оқуға құштар колледж» жобасын іске асыру аясында бірқатар іс-шаралар өткізіп келеді. Атап өтер болсақ, «Ең үздік топ» байқауы, «Менің кітапханам» бейнежазбасы, «М.М. Пришвин бояуларының калейдоскобы» әдеби қонақжайы, «Кітапхана журфиксі», «Кітап сыйла» және «Тәлімгер қандай кітап оқиды?» акциялары мен «Поэзияның шексіздік әлемі...» әдеби гиді. Ендігі өткізілген «Кітап – білім бұлағы» атты мерекелік іс-шарасы «Жүр досым кітапханаға» атты әсем әнмен ашылды. Артынша кеш жүргізушілері Бейбарыс Файзолла мен Карина Найзагаринева кітап туралы өлең-жырларын оқыды.
Тағылымды іс-шара барысында кітап көрмесі мен бейнежазбалар көрсетіліп, кітапхана меңгерушісі Урузбаева Райхан Шаканқызы кітапхана оқырмандарын Алғыс хат, мадақтамалармен марапаттады. Қазіргі кезде қоғамымыздың дамуына қарай ақпаратты жан-жақты аудио, видео, интернет жүйесі арқылы мүмкіндік туғанымен, кітапхана арқылы әдеби кітаптарды оқи отырып алатын білім мен саламаттылықтың орны ерекше. Сондықтан да қасиетті қазынамыз – кітаптарды көзіміздің қарашығындай сақтайық.
Лаззат БАЙГАЗИНА,
Қостанай педагогикалық
колледжінің кітапханашысы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.