Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледінің «Жас сарбаз» әскери-патриоттық клубының белсенді жастары «Әрқашанда ұмытылмас асылдар» атты құттықтау акциясын ұйымдастырды.
Ауған жерінде 1979 жылы болған зұлмат соғыста Кеңес әскерлері қайталанбас қаһармандық танытты. 1989 жылы ақпан айының 15-і – Кеңес әскерлерінің Ауғанстан жерінен шыққан күні. Биыл 35 жыл толыпты. Өзге елде болсын, халықтың тыныштығын қалаған батырларымыздың басым бөлігі сол бір сұм жылдарда майдан даласында қаза тапса, бірқатары із-түссіз жоғалып кетті. Ауғанстандағы соғыс тек өлім мен жарақаттану, психиканың бұзылуын ғана емес, сонымен қатар батылдық, адалдық, достыққа үйретті.
Жастар Ауған соғысының ардагерлерімен кездесіп, сұхбаттасып, бастарынан өткерген тарихи кезеңдермен таныс болып, ескерткіштерін көзбен көріп қайтты. Арқалық кеден қызметі, Ауған ардагерлер кеңесінің бас маманы болып жұмыс атқарған Бальдиков Марат Батырханұлы 2023 жылдың қыркүйек айында бақилық болды. Иә, ажал деген айтып келмейді. Ағамыздың барша туысқандарына, жұбайына қайғыра көңіл айтамыз. Ағамыздың рухына тағзым етіп, шаңырағына барып құран бағыштап, дұға жасадық.
Ауған соғысының ардагері Марат ағамыздың досы, МАЙ инспекторы қызметін атқарушы, подполковник, қазіргі уақытта міндетті демалыстағы Кунаков Тимур Шамилевич мырзамен сұхбаттасу кезінде тың ақпараттар алдық. Кездесу барысында ардагерлермен сұхбаттасып, тағылымды тағдырларына шолу жасалды. Ортамызда жүрген ауғандық жауынгер ағалар, бейбіт өмірдегі жарқын істеріңіз, қоғамдық жұмыстарда белсенділіктеріңіз, түрлі кәсіпті игерудегі ерен еңбектеріңіз қазақ жастары үшін нағыз ерліктің шынайы үлгісі болып қала бермек.
Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
алғашқы әскери және
технологиялық дайындық
пәнінің оқытушысы,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.