Шәкірт көзіндегі ұстаз бейнесі

Выпуск - №13(510)   :   01.04.2022
376

Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, тәлім-тәрбие, адамгершілік рухта бағыт-бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді.

«Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді... Өмірге ұрпақ берген аналарды қалай ардақтасақ, сол ұрпақты тәрбиелейтін ұстаздарды да солай ардақтауға міндеттіміз», – деген екен Бауыржан Момышұлы. Ал дана Абай: «Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға», – дегендей, ел ертеңі болар жастардың бойына білім мен өнерді, адамгершілік пен адалдықты, туралық пен шыншылдықты, рухани байлық пен ұлттық қасиеттерді сіңіріп, оларды тұлғалы азамат етіп қалыптастыруда ұстаздың орны бөлек.

Жуырда колледжіміздің 2-4 курс білім алушылары арасында «Менің оқытушым» атты жасырын форматта сауалнама жүргізілді. Іс-шара білім алушылардың өзінің оқытушылары жайлы пікірін білу мақсатында ұйымдастырылған еді. Сауалнамаға барлығы 154 студент қатысты. Олардың барлығы дерлік оқытушыларымыздың білім беру стилі, қолданатын әдіс-тәсілдері ұнайтынын айтып, оқу процесіне көңілі толатынын жеткізді. Шараның басты ерекшелігі, сауалнаманың нәтижесі қорытындыланып, арнайы мерекелік іс-шара барысында колледж директоры Сандуғаш Алматова ұстаздарымызды 8 номинация бойынша марапаттады.

Осылайша дене шынықтыру пәнінің оқытушысы Гулим Жакупова – «Ең креативті оқытушы», орыс тілі пәнінің оқытушысы Аида Сайболова – «Ең сұлу оқытушы», тарих пәнінің оқытушысы Гулим Нургазина – «Ең мейірімді оқытушы», бастауыш білім беру мамандығының арнайы пәндер оқытушысы Гульмира Назарова – «Ең көрікті оқытушы», бастауыш білім беру мамандығының арнайы пәндер оқытушысы Луиза Ақылбекова – «Ең позитивті оқытушы», мектепке дейінгі оқыту мамандығының арнайы пәндер оқытушысы Ақжарқын Насреддинова – «Ең сәнді оқытушы», бастауыш білім беру мамандығының арнайы пәндер оқытушысы Куляш Абдильдина – «Ең сыпайы оқытушы», музыка бөлімінің арнайы пәндер оқытушысы Жанна Шакиржанова – «Ең стильді оқытушы» атанды.


Айнұр ДАКАР,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
коллледжінің
педагог-психологы,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4