Қостанай педагогикалық колледжінде қаңтардың 22-сі мен 26-сы аралығында шет тілдер кафедрасының апталығы өтті. Апталық барысында оқу процесіне байланысты әртүрлі іс-шаралар орын алды.
Апталықты ашқан шет тілдер кафедрасының меңгерушісі Асель Шопанова өз тобы Ар-33-пен бірге ашылу салтанатын «What is in the box?» ағылшын тілінен интелектуалды үзіліспен бастады. Алғашқы күні кафедраның арнайы пәндер оқытушысы әрі шет тілдерін оқыту саласындағы тәжірибелі әдіскер Тамаша Мухамеджарова білім беру саласындағы соңғы үрдістерді ескере отырып, инновациялық сабақ әзірледі. Ар-41 тобының төртінші курс студенттері «Шет тілін оқыту әдістемесі» пәні аясында қазіргі заманғы шет тілі сабағының құрылымына арналған ашық оқу сабағына қатысуға бірегей мүмкіндік алды.
Сабақ барысында заманауи технологияларға және студенттердің белсенді өзара әрекеттесуіне баса назар аударылды. Студенттер алған білімін пайдалана отырып, сабақтың негізгі кезеңдерін одан әрі анықтау үшін бейнесюжеттермен жұмыс істеді. Аталмыш тапсырма шығармашылық ойлауды дамытуға және жаңа әдістерді қолдануға ықпал етті. Қазіргі заманғы шет тілі сабағының құрылымы бойынша ашық оқу сабағы Ар-41 тобының студенттеріне теориялық білім алып қана қоймай, оны практикада қолдануға мүмкіндік берді. Мұның бәрі білім берудегі инновациялардың маңыздылығын және олардың жоғары білікті мамандарды қалыптастыруға әсерін растайды.
Келесі күні, апталық аясында, оқытушы Айнагуль Шайхетдинова АК-11 тобында «Into the future. Design a future city» тақырыбында ашық сабақ өткізді, Батыржанқызы.Сабақ «Minecraft» компьютерлік ойынымен байланысты болды, мұнда студенттер КСК, КЖБИ және қала орталығын ұсынды. Бұл әдіс ойыны ойлау мен шығармашылықты дамытуға көмектеседі.Заманауи ұрпақ үнемі өз гаджетінде, көбінесе Instagram, WhatsApp, TikTok сияқты әлеуметтік желілерде отырады және оларды дұрыс қолданбаса, оның ешқандай пайда әкелмейтіні туралы ойланбайды. Біздің оқытушылар «Гаджет пен артықшылықты қалай біріктіруге болады?» деген сұрақ төңірегінде ой қозғады, сондықтан колледжде өткізілген ашық сабақ студенттерге олардың ойындары арқылы көңіл көтеріп қана қоймай, ой-өрістерін кеңейтуге болатынына көздерін ашуға көмектесті.
Дәл осы күні колледждің мәжіліс залында «Көшбасшы. Азамат. Патриот» диалог алаңы өтті. Ағымдағы мәселелерді талқылайтын дәстүрлі студенттік актив жиналысы осымен үшінші рет өткізіліп отыр. Айтпақшы, біріншісі 2020 жылы Жастар ісі жөніндегі комитеттің бастамасымен белсенділер колледж әкімшілігімен ашық диалогқа түскен болатын. 2024 жылы алаң өз жобаларын жүзеге асыратын жоғары курс студенттерінің жетекшілері мен 2023-2024 оқу жылының бірінші жартыжылдығын аяқтап, қоғамдық пайдалы жұмысқа тартылған бірінші курс студенттерінің қатысуымен пікірталас форматында жұмыс істеді. Сайт спикерлері колледжде және одан тыс жерде үш жылдан бері құрылған және жұмыс істеп келе жатқан жобалары: «Алаш болашағы» пікірсайыс қозғалысы, «Enactus QJPK» командасы, «ASARedu» білім беру платформасы, «GoodWill» еріктілер ұйымы.
Студенттік пікірсайысшылар – 2-курс студенті Серікбай Зарина мен 3-курс студенті Уланова Ангелина кездесуге қатысушыларды «Алаш болашағы» пікірсайыс клубының жұмыс жүйесімен таныстырып, Қостанай облысында осы қозғалыстың құрылу тарихы, турнирлердегі жеке табыстары туралы әңгімеледі. Ал, 3-курс студенті Алина Ковалева әлемнің әртүрлі елдерінің тілдерін үйрену және мәдениетін зерделеу қаншалықты маңызды екенін айтып, диалог алаңына қатысушыларға өзінің «Together school» тіл мектебі туралы айтып берді. Оның мектебінде жас шектеуі жоқ. Студенттердің ең кішісі небәрі 3 жаста болса, ең үлкені қазірдің өзінде 40 жаста. «Студенттердің бірі өзінің тіл мектебіндегі сабақтарының арқасында Қытайға оқуға бара алды», – дейді Алина. Бұл жетістік, әрі қарай жұмыс істеуге ынталандыру емес пе?
Апталықтың үшінші күні колледжде бастауыш мектептің болашақ ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған «Кәсіби бастама: мектепте жұмыс істеу қиын-миф?» тақырыбында семинар болды. Семинардың қонағы Қостанай қаласындағы М.Қозыбаев атындағы №23 ЖББ мектептің ағылшын тілі мұғалімі, тәжірибелі педагог әрі колледжіміздің түлегі Ирина Гаан болды. Ол оқытушылық қызметтің маңызды аспектілерін ашты. Іс-шара аясында мектепте жұмыс істеудің қиындығы туралы қоғамдық аңыздың бар-жоғы туралы тақырып қозғалып, педагогикалық мамандықтың жеке ерекшеліктері талқыланды.
Семинарда көтерілген алғашқы сұрақ мектепте жұмыс істеу қиын және жеңіл емес деген жалпы сенімге қатысты болды. Ирина Павловна стереотиптерді жоққа шығарып, өзінің сараптамалық пікірін білдіріп, білім беру саласы жеке және кәсіби өсу үшін бірегей мүмкіндіктер беретінін атап өтті. Көтерілген тағы бір маңызды мәселе – оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынас, бағалау жүйесі мұғалім мен оқушы арасындағы бақылау-диагностикалық байланысты жүзеге асыру механизмі болды. Ирина Павловна әр мұғалімнің оқуға деген өзіндік көзқарасы бар екенін және әр баламен ортақ тіл табу маңызды екенін атап өтті. Ол әр мұғалімнің сыныпта «сүйіктісінің» болуы туралы мифті жоққа шығарды, әр оқушыға кәсіби көзқарас пен қамқорлық өзара байланысты негізгі аспектілер екенін түсіндірді.
Төртінші күні «Қазіргі жағдайдағы білім беру жүйесінің өзекті мәселелері» атты студенттік ғылыми-практикалық конференциясы өтті. Оған 1-4 курстың 12 студенті, соның ішінде АҚ-21 тобының 6 студенті өздерінің белсенділіктерін танытып, ғылыми жетістіктерімен бөлісті. Айтбаева Баян-Сұлу, Кенес Аружан, Адилова Аяна, Абишева Алтыным, Исабай Аружан, Келдимбай Ділназ өз мақалаларын қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ұсынды. Студенттер бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеуін дамытудың тиімді құралдары, заманауи қазақстандық білім берудің ерекшеліктері, бастауыш мектепте бағалау кезінде білім алушының мотивациялық саласын арттырудың негізгі факторлары сияқты білім берудің өзекті мәселелерін атап өтті.
Конференция қорытындысы бойынша білім алушылар I дәрежелі дипломмен М-41 тобының білім алушысы Гүлназ Қуанышова (ғылыми жетекшісі математика және ақпараттық технологиялар кафедрасының математика оқытушысы Д.Елеусізова), Ар-41 тобының білім алушысы Елизавета Горбунова (ғылыми жетекшісі шет тілдері кафедрасының арнайы пәндер оқытушысы Н.Деннер; II дәрежелі дипломмен Ар-44 тобының білім алушысы Кристина Мамешова (ғылыми жетекшісі шет тілдері кафедрасының арнайы пәндер оқытушысы А.Шопанова); ал ІІІ дәрежелі дипломмен У-31б тобының білім алушысы Наргиз Тәжекенова (ғылыми жетекшісі жаратылыстану-гуманитарлық ғылымдар кафедрасының жалпы білім беру және әлеуметтік пәндер оқытушысы О.Рихтер) марапатталды.
Апталықтың соңғы күні «Критериалды бағалау технологиясы» атты мұғалімдерге арналған семинар өтті. Семинарда оқытудың мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жүйесін анықтадық. Теориялық ақпараттарды жеткізіп, тәжірбиелік мақсатта мұғалімдермен бірге тапсырмалар орындадық. Берілген тапсырмалар қалыптастырушы және жиынтық бағалауға байланысты оқытушылар топқа бөлініп, өз ойларын тереңірек қарастырып, анықтап, толықтырып семинарды қорытындыладық.
Айсауле ТАСКЕНОВА,
Қостанай педагогикалық
колледжінің шет тілдер
кафедрасының ағылшын
тілі оқытушысы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.