А.Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ-дің Ө.Сұлтанғазин атындағы Педагогикалық институтында Міржақып Дулатұлының 140 жылдығы мен Қазақстан халқының тілдері күніне орай «Ұлттық диктант» республикалық жобасы ұйымдастырылды.
«Тілдер және әдебиет теориясы» кафедрасы мұрындық болған іс-шара жыл сайынғы дәстүрге айналған. Болашақ тіл мамандықтарының сауаттылық, жауапкершілік және тілге деген құрметін қалыптастыруға бағытталған диктантқа аталған кафедраның 174 студенті қатысты. Бұл жолы диктанттың мәтіні ретінде ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының 1913 жылы «Қазақ» газетінде жарық көрген «Оқу жолы» атты мақаласы таңдалып отыр. Бар-жоғы 123 сөзден тұратын аталмыш мәтіннің әрбір сөйлемі терең мағынаға ие.
– Бұл бастама мемлекеттік тілдің мәртебесін арттыруға, азаматтардың жазу сауаттылығын жетілдіруге бағытталған. Мемлекеттік тілде сауатты жазуды үйрету және оны насихаттау – біздің мақсатымыз, – деп атап өтті Ө.Сұлтанғазин атындағы Педагогикалық институттың директоры Кенжегүл Есіркепова. Диктант аяқталған соң қатысушылар жазған жұмыстарын саралап, тіл мәдениетін дамытуға жеке мақсат қойды. Осындай дәстүрлі іс-шаралар арқылы Ахаң атындағы Қостанай өңірлік университеттің студенттері сауаттылық мәдениетін сақтап қана қоймай, тілге құрмет көрсетуге қадам жасайды.
Айгерім БАХИТБЕК,
А.Байтұрсынұлы атындағы
ҚӨУ 3-курс студенті
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».