Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығы және Наурыз мейрамына орай «Бір шаңырақ астында» атты колледж оқытушылары мен қызметкерлері арасында ұлттық ойындардан жарыс өтті.
Қазақтың ұлттық ойындарының қоғамдық және әлеуметтік маңызы зор. Ұлттық ойындар атадан балаға, үлкеннен кішіге мұра болып, ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келеді. Ата-бабаларымыз ұлттық ойындар арқылы ұрпақтың мықты әрі жігерлі болып өсуіне ықпал етіп, олардың береке-бірлігі мен ынтымағын жарастырып отырған. Расымен де, халықты ұлты мен жеріне, тілі мен дініне бөлмей, өзіне ынтызар етер спорттың құдіреті жоғары.
«Спорт – денсаулық кепілі» екені бәрімізге мәлім. Ұлттық құндылықтарымыз насихатталған жарыстың салтанатты ашылу рәсімінде шашу шашылып, наурыз көже және ыстық бауырсақ таратылып, қатысушыларға керемет көңіл-күй сыйлады. Ұмыт қалған ұлттық ойындарды насихаттау және достық қарым-қатынасты бекіту мақсатында өткізілген жарыс, тоғыз ұлттық ойын түрін құрады. Жарыста пәндік әдістемелік бірлестіктері және әкімшілік командасынан құрылған жалпы 28 сайыскер бақ сынады.
Тартысты жарыстың қорытындысы бойынша 1-орынды гуманитарлық бірлестік командасы иеленсе, 2-орынға жаратылыстану бірлестігі ие болды. Ал жүлделі 3-тұғырға әкімшілік командасы тұрақтаса, 4-орынды саз бөлімінің командасы иеленді. Марапаттау сәтінде колледж басшысы Сандуғаш Алматова жеңімпаздарды құттықтап, қатысушыларға алғысын білдірді. Сайысқа қатысушы жеңімпаздарға кәсіподақ қаржылай демеушілік жасап, мадақтама қағаздарымен марапаттады. Осындай бағытағы бірлескен іс-шаралар ұжымды бір арнаға бағыттап, олардың берекесі мен бірлігін бекем етері анық.
Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
Жастар ісі жөніндегі
комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы
5 дней назад в 15:02
Қосымша білім
5 дней назад в 14:59
Мәдениет
Неделю назад в 14:01
Культура
Неделю назад в 13:58
КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ
Неделю назад в 13:53
ДОШКОЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ
Неделю назад в 13:51
Спорт
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.