Жас ұрпақтың ізденіс жолы

Выпуск - №14(662)   :   11.04.2025
515

1

Қостанай жоғары педагогикалық колледжінде ерекше маңызы бар кездесулердің бірі – Қазақстанның ғылым, білім және руханият саласындағы өзекті мәселелерді талқылауға арналған мазмұнды әрі тағылымды іс-шара өтті.

Кездесуге көрнекті ғалым, педагог, қоғам қайраткері, философия ғылымдарының кандидаты, Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университетінің профессоры Жақып Қалқаман Хасенұлы арнайы шақырылды. Кездесудің басты тақырыбы – «Білім. Ғылым. Руханият: жас ұрпақтың ізденіс жолы». Бұл тақырып жайжан-жай таңдалған жоқ. Өйткені ғылым – адамзат өркениетінің дамуының негізгі қозғаушы күші. Қазақстан үшін ғылымды дамыту, білім мен инновацияға ерекше көңіл бөлу – басты міндеттердің бірі. Осы тұрғыда Қалқаман Хасенұлының жастарға берер кеңесі, ой-пікірі өте маңызды болды.
Кездесу барысында білім алушылар құрметті қонағымызға ғылымға қызығушылық, болашақ зерттеу тақырыптары, қазақ ғылымының қазіргі жағдайы туралы сұрақтарын қойды. Ғалым жас буынға ғылыми ізденістің маңызын түсіндіріп, тәжірибесімен бөлісіп өтті. Сондай-ақ еліміздегі ғылымның дамуына шолу жасап, қазіргі ғылыми жетістіктер мен болашақ мүмкіндіктер туралы айтты. Елімізде жас ғалымдарға көрсетіліп жатқан қолдау, ғылыми жобаларға бөлініп жатқан гранттар туралы да сөз қозғалды.
Кездесудің тағы бір маңызды бағыты – руханият тақырыбы болды. Ғалым білім мен ғылымды дамытумен қатар адамның рухани дамуының аса маңызды екенін атап өтті. Өз сөзінде Ахмет Байтұрсынұлының, Шоқан Уәлихановтың, әл-Фарабидің еңбектеріне тоқталып, олардың ғылым мен мәдениетті дамытудағы рөліне ерекше назар аударды. Рухани азықсыз білім – құрғақ ақпарат қана. Шынайы ғалым болу үшін адамның жүрегінде ізгілік, жан дүниесінде парасаттылық болуы керек. Ұлы тұлғаларымыз бізге осыны үйреткен. Сондықтан ғылымды рухани құндылықтармен ұштастыра білу – басты міндетіміз. Бұл кездесу жас буын үшін ерекше әсерлі әрі пайдалы болды.
Ғылым, тіл мәдениеті, рухани құндылықтар сияқты маңызды тақырыптар қозғалып, студенттер мен оқытушылар арасында қызу пікірталас өрбіді. Жас ғалымдар үшін ғылым жолында адалдық пен табандылықтың маңыздылығы, қазақ ғылымының келешегі жайлы құнды ойлар айтылды. Кездесу соңында Жақып Қалқаман Хасенұлы жас ғалымдарға ғылым жолында табыс тіледі. Ол жастардың білімге, ғылымға деген құштарлығы – елдің болашағына үлкен үлес қосатынын атап өтті. Айта кету керек, бұл жиын тек ғылыми пікір алмасу ғана емес, сонымен қатар студенттер үшін шабыт беретін маңызды сәттердің бірі болды.
Тағылымды іс-шарада ғалым «Табыс жолы-2025: Білім. Ғылым. Кәсіп» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік байқауында және «Жас ғалым-2025» халықаралық студенттік ғылыми-тәжірибелік конференциясында жеңімпаз атанған білім алушыларымызды арнайы марапаттады. Бұл марапаттар – студенттердің еңбегінің, ізденісінің, табандылығының айқын көрінісі. Ғылымға қадам басқан әрбір жас зерттеуші үшін бұл үлкен мотивация және жаңа жетістіктерге жетуге берілген мүмкіндік. Осындай кездесулер жастардың ғылымға деген сүйіспеншілігін арттырып, олардың болашағына сенім ұялатады. Білімді, ғылымды және кәсіпкерлікті ұштастыра отырып, Қазақстанның болашақ ғалымдары елімізді жаңа белестерге жетелейтіні анық.

Мөлдір ҚАСҚЫРБАЕВА,
Қостанай жоғары
педагогикалық колледжінің
арнайы пәндер оқытушысы,
әдіскер, педагог-сарапшы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.