Абай мұрасы – ұрпаққа аманат

Выпуск - №10(658)   :   14.03.2025
280

1

Жақында Рудный қаласындағы Мемлекеттік тілдегі кітапхана мен қалалық орталықтандырылған кітапхананың ұйымдастыруымен ғұлама ғалым, ойшыл, ақын Абай Құнанбайұлының 180 жылдығына орай «Сөз патшасы – ұлы Абай» атты әдеби-ғылыми конференция өтті.

Іс-шара барысында халықаралық ынтымақтастық аясында Ресей Федерациясының Новосібір қаласындағы М.И. Цветаева атындағы кітапханамен онлайн байланыс жасалды. Конференцияға Ақсақалдар кеңесінің төрағасы, ақын, қара сөз қаламгері Жаңбыршы Тұқатұлы Тілеуқабылов, еңбек ардагері, ақын Қадырхан Ауезханұлы Қожанов, сондай-ақ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері Динара Сыздықова, Эльмира Қасқырбаева, Д.М. Карбышев атындағы №14 мектептің оқушылары мен қала кітапханашылары қатысты.
Баяндамашылар ұлы Абай шығармаларының ұлттық құндылығы, олардың танымдық маңызы, ұлттық әдебиет пен мәдениеттің, ана тілінің дамуына қосқан үлесі туралы сөз қозғады. Абайдың қара сөздері – сыншылдық пен ойшылдыққа негізделген, көбінесе адамгершілік мәселелеріне арналған өсиет деуге болады. Олардың түйіні – адам болуға негізделеді. Сонымен қатар, ресейлік әріптестер ойшылдың шығармашылығын шетелде насихаттау және оның әлемдік маңызы жөнінде пікір білдірді.
Алқалы жиын барысында оқушылар Абай өлеңдері мен қара сөздерінен үзінділер оқып, әнші Шәмшия Қайыркенова ақынның «Көзімнің қарасы» және «Қараңғы түнде тау қалғып» әндерін нақышына келтіріп орындады. Жас ұрпақ үшін Абайдың өсиеттері мен өлеңі асыл қазына. Абай мұрасы – ұлттың бірігуіне, елдің дамуына жол ашатын қастерлі құндылық.

Гүлбараш УАЛИЕВА,
Мемлекеттік тілдегі
кітапхананың меңгерушісі,
Рудный қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.