«Әже – отбасы ұйытқысы!»

Выпуск - №50(547)   :   24.12.2022
995

Осындай тақырыпта №2 Қашар ЖББ мектебінде бастауыш сынып оқушыларының әжелірімен іс-шара ұйымдастырылды. Әжелердің қатысуымен өткен іс-шарада қазақтың салт-дәстүрлері көрініс тапты.

«Әжелер» клубы жетекшісі мектебіміздің ардагер ұстазы Люся Майданова «Үндестік» жобасы аясында «Әже – отбасы ұйытқысы!» тақырыбында әжелер сайысын өткізді. Ұлттық тәрбиемізде әженің орнының құндылығын ескерту, салт-дәстүрді дәріптеу, жаңғырту. Қазақ отбасындағы әженің орны ерекше әрі қадірлі. Әже – отбасының ғана емес, әулеттің де ұйытқысы, ағайын-абысындардың бірлігін, татулығын сақтайтын сыйлы анасы, кейінгі жастардың, келіндердің тәрбиешісі әрі ақылшысы. Алдымен әже тәрбиесі арқылы бала жақсы-жаманды ажыратып, үлкен-кішіні тани бастайды, әженің мейірімі мен жүрек жылуына бөленіп өседі.

Мектебімізде ұйымдастырылған сайысқа Аршын әже, Роза әже, Ырыскүл әже, Нұрсұлу әже және ең жас әже Нұрсұлу әже немерелерімен қатынасты. «Тілім барда қазағым бар, халқым бар, дәстүрім бар, ата жолы салтым бар» демекші, қанымызға сіңісті, жанымызға жұғысты, ой-санамызға нұрлы шуақ беретін әдет-ғұрып, салт-дәстүрімізді жаңғырту мақсатында әжелеріміз сайыс барысында өнерлерін ортаға салды. Жиек шалу, ұршық иіру, ұлттық қолөнер бұйымдарымен таң қалдырды. Сайыс жоғары деңгейде өткізіліп, әжелердің өнерлері ата-аналар мен көрермендердің қошеметіне бөленді.

Мерекелік кеште «Үндестік» жобасы да жүзеге асты. Әжелеріміздің қатысуымен өткен іс-шарада қазақтың салт-дәстүрлері көрініс тапты. Бізді отаншылдыққа, татулық пен туыстыққа, сыйластық пен адалдыққа, білімге деген құмарлыққа, үлкенге құрмет, кішіге ілтипаттық тәрбиені әжелерден алады екенбіз. Осылайша салт-дәстүрімізді ұлықтайтын ұрпағымыз, ұрпақ санасында жаңғыртатын әжелеріміз аман болсын.


Ұлбосын
СӘБДЕНБЕКОВА,
№2 Қашар ЖББМ
бастауыш мұғалімі
Рудный қаласы
Қашар кенті

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4