«Ғасырлардан келе жатқан сұлулық»

Выпуск - №13(510)   :   31.03.2022
774

Наурыз мейрамы қарсаңында «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру аясында Мичурин ЖББ мектебінде мақала тақырыбымен аттас қазақ ұлттық стиліндегі қуыршақтардың жанды көрмесі ұйымдастырылды.

«Дәстүр мен ғұмыр», «Өркендеу» арнайы жобасы аясында ұйымдастырылған көрме-байқауымыздың басты мақсаты – жас ұрпақты тарих қойнауына кеткен ұлттық киім үлгілерімен таныстыру, шығармашылық және қолданбалы өнер саласындағы ұлттық дәстүрлерді сақтауға және насихаттауға, қазақ ұлттық киіміне қызығушылықты ынталандыруға бағытталған.

Қуыршақтардың жанды көрмесіне 28 оқушы қатысты. Әр қуыршақтың киім үлгісіне назар салсақ, тарихымыздан ерекше бір сыр шертетін өзіндік ерекшелігі бар екенін байқауға болады. Қатысушылардың бәрі бірінен-бірі өтеді. Дегенмен арасында ерекше көзге түскен 1 «А» сынып оқушылары Глеб Выскребенцев пен Эмиль Шмидт Бас жүлдені иеленді. Барлық қатысушыларға жүлделі орындар мен сыйлықтар табысталды.

«Ең әдемі киім – ұлтыңның киімі», – деген дана адамдар. Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де, үлгісі де еш халықтан кем болған жоқ. Ата-аналар мен сынып жетекшілердің қолдауымен мектебіміздің оқушылары нағыз қазақ халқының ұлттық киімдерін паш етті. Ол кісілерге алғысымызды білдіре отырып, қолөнерімізді паш ететін, салт-дәстүрлерімізді жаңғыртанын жас ұрпақты тәрбиелеу біздің қолымызда дегім келеді.


Алуа САРТАЕВА,
Юлия ПАСЕЧНИК,
Мичурин ЖББМ,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4