Еңбек ауылының негізгі мектебінде менің жетекшілігімдегі домбыра үйірмесі 23 жылдан бері жұмыс істеп келеді. Оның ашылу тарихы сол жылы Қостанай ауданы, Еңбек ауылына көшіп келуімнен басталды.

Жалпы өзімнің негізгі мамандығым – мәдениет саласы. Домбыра аспабында бала кезімнен ойнай бастадым. Әкем Мереке Қазиханов он бала тәрбиелеп, қазақтың қасиетті қара домбырасын насихаттап, сол жылдар қиын, жоқшылық кезең болса да, он балаға он домбыра сатып алды. Сөйтіп қазақтың киелі аспабында ойнауды әкеміздің жетекшілігімен үйреніп алдық. Ауылға көшіп келген 1997 жылы Еңбек ауылының негізгі мектебінде (бұрынғы Давыденовка ОМ) музыка пәнінен сабақ беріп, сол уақыттан бастап балаларға домбыра үйірмесін ашып, тегін үйрете бастадым.
Содан бергі уақыт ішінде көптеген шәкірт тәрбиелеп, түрлі концерттерге қатысып, жүлделі орындарға ие болып жүрдік. Бүгінде 22 оқушы домбыраның құлағында еркін ойнайды, ал жаңадан үйреніп келе жатқан 13 шәкіртім бар, яғни үйірмеге барлығы 35 бала қатысып жүр. Аудан деңгейінде өткізілетін түрлі мерекелік іс-шараларға қатысамыз. Көптеген түлектерім биіктерден көрініп жүргендігін де айта кеткен жөн. Атап айтқанда Дінмұхамбет Жүнісов мектеп қабырғасын тәмәмдаған соң Астана қаласында өткен домбырашылар сайысына қатысып, бас жүлдеге ие болды. Қазір Рудный қаласында музыкалық мектепте оқып жүр. Ағалы-інілі Әділет пен Нұрдәулет Кәкімжанов, апалы-сіңілі Аружан мен Жанерке Жоламан облыс орталығы Қостанай қаласындағы қосымша домбыра үйірмелеріне қатысып, ары қарай өнерлерін дамытып жүр. Республикалық сырттай байқауларға да қатысып, жүлделі орындарды иеленуде.
Мектептегі барлық концерттер осы домбырашылар ансамблімен ашылады. Домбырашылар тобымыздың атауы 1997 жылдан «Ақ ниет», ал 2015 жылдан бастап «Гүлдер-ай» деп өзгертілді. Репертуарымызда Абайдың, Дәулеткерейдің, Құрманғазының, Динаның, Жұбановтың, Тастановтың және басқа да танымал композиторлардың күйлерін орындап жүрдік. 2017 жылдан бастап «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында репертуарымызға халық әндері қосылды. Ансамблдің жеке орындаушылары – Дильназ Досанова мен Айым Жоламанова. Біздің өнеріміз әлеуметтік желілерге де шығып тұрады. 2-сынып оқушысы Нұрдәулет Кәкімжанов жоғарыда аталған бағдарлама аясында сырттай өткізілген «Үкілі домбыра» сайысына қатысып, 1-орынға ие болды. Мектеп ұстаздарымен де шағын домбырашылар ансамблін құрдым. Ұйымдастырылатын барлық мерекелік іс-шараларға қатысып тұрамыз. Ең қуантатыны – әкем бойыма сіңірген ұлттық құндылығымызды жас ұрпаққа насихаттап жүргендігім. Алдағы уақытта осынау ұлы жолда «қанатымен су сепкен қарлығаштай» үлесімді қоса бермекпін.
Гүлфира АРСТАНБЕКОВА,
Еңбек ауылының НМ
директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары,
Қостанай ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».