Мен әжемін, ұрпағын әлдилеген...

Выпуск - №6(654)   :   14.02.2025
389

1

Ақ кимешегімен алыстан Алатаудай көрінетін ақ жаулықты әжелерімізде кешегі ата-бабаларымыздан қалған мұра бар. Ол – ұлттың салт-дәстүріне тамызық болар тәлімге толы. Мұны Ы.Алтынсарин атындағы гимназияда өткен «Әже мен немере» байқауында көрдік.

«Қарқара жаулық, кимешек, жырға өзек болған, күйге сеп» деп ақындарымыз жырлағандай, кимешегін кірлетпей, көңіліне кір шалдырмай жүрген ақ самайлы аналарымыз жуырда өнер бәсекесіне түсті. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында 7-сыныптардың ұйымдастыруымен өрнек тапқан «Әже мен немере» байқауы қызықты өтті. Баласын қанаттандырып, немере мен шөбересін баулып отырған гимназиямыздың белсенді әжелері тағылымға толы доданың көрігін қыздырып, төрт кезең бойынша жүйрікті анықтады.

3


Аталған іс-шараның басында гимназияның директоры Зайнуллин Мурат Рауилевич сөз алып, руханияттың өрінде, өнегелі өміріміздің төрінде тұрған аналардың қоғамдағы орнын, парқы мен нарқын салмақтап, барша анаға сәттілік тіледі. Жарыс шарты бойынша өзін таныстырып, өнерін, қолөнер туындысын көрсеткен әжелер, өз кезегінде тыйым сөздер бойынша қойылған сауалдарға жауап берді. Өткеніміздің өнегесін дәріптеп, бойдағы мейірімділік пен ізгілік қасиеттерін сайыс арқылы көрерменге дарыту мақсатында қолға алынған бұл додада 5-сыныптар бір кісідей төбе көрсетті, сынға түсті.
Жарыс барысында Қаутаева Жанат апамыз немересі Кәусармен әуелете ән шырқап, қалың көрерменнің қошеметіне бөленді. Абдуахитова Гулжан анамыз ұлы Мәдимен сұрақтарға ұтымды жауап беріп, тапқырлығымен ерекше көзге түсті. Қолөнер шебері Байзакова Ғалия әжеміз қазақы құндылықты насихаттауға бағытталған заманауи үлгідегі коллекциясын ұсынды. Немересі Адиля ою ойып, әжесінің қолғанаты болды. Өзгеден ерек биязы қалпымен, қазақы салтымен Дюсенова Луна әжеміз дараланса, немересі Айбибі домбырамен күмбірлете күй шертті.

2


Тағы бір қатысушыларымыз – 5 «В» сыныбының үмітін арқалаған Тулебаева Сабина әжесі Қабдоллина Тамарамен сайысымыздың ең ерекше жұбы деп танылды. Жарыс талаптарына сай марапатқа ие болған жүлдегерлерден бөлек байқауда белсенділік танытқан әжелер ынталандыру сыйлықтарына ие болды.

Нұрдана ТҰРЫСБЕК,
Ы.Алтынсарин атындағы гимназияның 7 «Б»
сыныбының жетекшісі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4