Өнермен ұйыған шаңырақтар

Выпуск - №10(658)   :   14.03.2025
471

1

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияда «Құндылықтар – тәрбие негізі» тақырыбындағы тәрбие онкүндігінің жоспары бойынша 2, 3-сынып оқушылары отбасыларымен қатысқан «Отбасылық таланттар» өнер байқауы өтті.

Байқауға қатысқан 8 отбасы да өнерлерін жоғары деңгейде көрсетіп, әр отбасы өз талантымен ерекшелене білді. Мұнда бәсекелестіктен гөрі бірлік пен ынтымақтастыққа баса назар аударылды. Отбасы мүшелері бір-біріне қолдау көрсетіп қана қоймай, шығармашылық әлеуетін дамытып, бірге уақыт өткізудің маңыздылығын көрсетті.

2


Әр отбасы бірлесе ән шырқап, би билеп, сахналық қойылымдар қойып, көрермендерді тәнті етті. Байқауды әділ бағалау үшін қазылар алқасы құрамына мектептен тыс мекемелерден арнайы мамандар шақырылды. Атап айтқанда, Арқалық қалалық мәдениет сарайының музыка жетекшісі Елугул Абдикаримова, Байқадамов атындағы балалар музыка мектебінің музыка пәнінің мұғалімі Дана Хабибуллина, Қосымша білім беру орталығының ұйымдастырушы-сы Инабат Жәмелова байқауға әділ бағаларын берді.
Байқау қорытындысы бойынша әр сыныптан қатысқан отбасылар түрлі номинациялармен марапатталды: «Креативті отбасы», «Шығармашыл отбасы», «Ең жас өнерлі отбасы», «Жаңашыл отбасы», «Жезтаңдай әншілер», «Ізденімпаз отбасы», «Көрермен көзайымы». Ал, ерекше өнер көрсеткен отбасыға «Ең үздік өнерлі отбасы» номинациясы беріліп, арнайы кубок табыс етілді. Бұл мәртебелі марапат 2 «Б» сыныбынан қатысқан Сәндібековтер отбасына бұйырды. Әке мен екі қызы үнді биін билеп, көрермендердің ыстық ықыласына бөленді.
«Отбасылық таланттар» байқауы отбасы мүшелерінің шығармашылық қабілеттерін дамытумен қатар олардың өзара қолдау көрсетуінің, ынтымағы мен бірлігінің маңыздылығын тағы бір мәрте дәлелдеді. Барлық қатысушыларға шексіз алғыс білдіре отырып, «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында осындай іс-шаралардың маңызы зор екенін ерекше атап өтеміз.

Гаухар БЕКТЕНОВА,
А.Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназияның
«Отбасы» клубының жетекшісі,
Нурсая МЫРЗАҒАЛИЕВА,
«Өміртал» үйірмесінің жетекшісі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.