Республикалық Ілияс Жансүгіров пен Мұқағали Мақатаев оқуларының қалалық кезеңі Би-аға мектеп-гимназиясының базасында өтті. Қаламыздың қазақ мектептерінен аталмыш байқауға 16 оқушы қатысты.

Байқауға қатысушылардың дайындық барысына, жаттаған шығармаларын аудиторияға ұсынуына әділ бағасын қалалық білім бөлімінің әдіскері Аккужина Гульнара Шабденовна, Бейімбет Майлин атындағы №7 мектеп-гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, қалалық қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің бірлестік жетекшісі Байкенова Галия Кайрбековна, сонымен бірге №4 мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, қалалық қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің бірлестік жетекшісі Досжанова Сауле Сейтмагамбетовна төрелік жасады. Төрешілердің нәтижесі бойынша әр номинация бойынша қатысушыларға әділ орындар бөлініп, арнаулы аталымдар да қарастырылды.
Би-аға атындағы білім беру ошағынан «Ағынды менің Ақсуым» атты номинацияда Жолдасбек Анарбеков І орынды, «Көкірегімде жыр сәулесі маздайды...» номинациясында Ербол Мамат ІІ орынды иеленді, «Ілияс – эпик ақын» номинациясында Әсет Тұрды, «Сұлу сөздің сүлейі» атты номинациядан Мейіржан Сәрсенбаев, «Айтып өткен ақында арман бар ма?» номинациясында Жаннұр Парахатова, ал «Жыр эстафетасы» номинациясында Бақытбек Мұратбай арнаулы аталымдарға ие болды. Облысқа жолдама алған Жолдасбекке сәттілік тілейміз.
Асемгуль АБУТАЛИПОВА,
Б.Майлин атындағы
№7 мектеп-гимназия
директорының дарынды
балалармен жұмысы
бойынша орынбасары,
Рудный қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».