Ұлттық тәрбие күнінің ұлағаты

Выпуск - №4(552)   :   27.01.2023
653

Ата-баба дәстүрін қадірлей білетін, бүгінгі күн талабына сай білікті де дарынды жастар легі қалыптасып келеді. Ыбырай Алтынсарин атындағы гимназия оқушылары арасынан суырылып шығып, «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» байқауына қатысқан озық ойлы оқушылардың өнерінен кейін осындай ойға келдім.

Арқалық қаласы білім бөлімінің Ы.Алтынсарин атындағы гимназиясы – білім ордасы ғана емес, тәрбиенің тал бесігіне айналған қара шаңырақ. Аталмыш байқау «Тәрбиелі ұрпақ – жарқын болашақ» тәрбие онкүндігінің жоспарына сәйкес тіліміздің рухын асқақтатып, ұлттық бай мұрамызды дәріптеу мақсатындағы Ұлттық тәрбие бағыты ұлықталған күні ұйымдастырылды. Бұл күні барша ұстаздар қауымы мен оқушылар қазақы нақышта киінді. Үкілі кәмшат бөрік, бүрмелі көйлек, қынамалы камзол қыздардың сымбатын аша түсті.

Гимназияның таңы патриоттық әнмен атты. Үзіліс уақытында Бекзат Ералыұлы бастаған күйшілер күмбірлете күй тартып, оқушылар қара жорға билеп, ерекше атмосфера орнатты. Әр бастамадан қазақылықтың иісі аңқып тұрды. «Тәрбиелі ұрпақ – жарқын болашақ» тәрбие онкүндігінің жоспарына сәйкес 8-11 сынып оқушылары арасында «Қазақтың ұлттық тағамдары» атты видеорецепттер байқауы ұйымдастырылды. Ал орта буын сыныптарына арналған «Қазақ халқының салт-дәстүрлері» танымдық сайысы 5-7 сынып оқушыларын қамтыды. Жалпы 14 сынып қатысты. Оның тоғызы номинация сыйлықтармен марапатталса, бесеуі жүлделі орындарды иеленді.

Оқушылар бұл сайысқа қатысу арқылы жетістікке жетіп ана қоймай, білім көкжиектерін кеңейтті, ұлттық рухтарын жаңғыртты десек те болады. Іс-шара 4 кезеңді қамтыды: «Кім жылдам?», «Сен білесің бе?», «Қоржындағы басқатырғылар», «Жұмбақ сандық». Қатысушылар қазақтың салт-дәстүрін бұрыннан білгендерімен, шара барысында одан да терең бойлай түсті. Нәтижесінде 1-орынға Назым Олжа, 2-орынға Назерке Жауғашты және Малика Узхан, ал 3-орынға Ботагөз Дүзелбаева және Мадина Ертай ие болды. Тәрбие ісі орынбасарлары Алмагүл Ғалымжановна, Салтанат Сериковна және іс-шараны ұйымдастырушы Сауле Джаксылыковна мен Нұржанат Айболатқызына алғыс білдіреміз.

Ойымды ағартушы Ахмет Байтұрсынұлының: «Балам деген жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын», – деген сөзімен аяқтағым келіп отыр. Жас ұрпаққа тәрбие беруде ұлттық құндылықтарымыз арқылы жол көрсетсек, олар қоғамының әлеуметтік-мәдени өзгерістеріне жоғары мәдениетті деңгейде бейімделе алады деп айта аламын.


Нұрдана ТҰРЫСБЕК,
Ы.Алтынсарин атындағы
гимназияның қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,
Арқалық қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».